OT: Håll tummarna
Var snälla och håll tummarna för mig i morgon.
I morgon är det uställning, SM, och jag ställer 2 guldar, 1 dvärg och 3 gerbiler. 2 av gerbilerna är från egen uppfödning så dem är jag mest spänd på att se vad de får för poäng :o)
Själv sitter jag domare på Guldhamster Pet Seniorer, dvs guldhamstrar över 5 månaders ålder.
Hoppas på att komma hem med någon rosett i morgon kväll så alla hållna tummar mottages tacksamt :o)

Håller tummarna för er alla. Alltså både dig och gullungarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Hur har det gått idag?? Framgång hoppas jag! Bilder önskas, självklart!! =)
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Oj det vart en låååång dag, var hemma 22 igår kväll.
Titanit, som jag har på min avtar, gick det jättebra för. Han blev BIS2 och SMP3 i pet (Best in Show 2:a och SM-vinnare pet 3:a)
BIS2 och SM5 i Standard (Best in Show 2:a och SM-vinnare 5:a)
Dessutom vart min gerbil Micro BIS 3 i Pet och BIM (Bäst i motsatt kön)
Utöver detta vart det en hel stor kasse hederspriser och 2 säckar med bottenströ, så jag är mer än nöjd med dagen.
Utter hade tyvärr lyckats "vricka" svansen i pet-boxen, så han vart utan. Men som tur är kommer det sannolikt att försvinna inom några dagar.
Sedan fick jag hem en ny "fru" till Titanit, en silvergrå homozygot hona som heter Annie :O) och bara är "übersöt", ska ta bilder på henne i veckan.
Gratulerer, Åsa - så flott at det gikk så bra på utstillingen! Utter gjør det ypperlig i neste runde - det var bare uflaks denne gangen. Gleder meg til å se bilde av Annie. Hvilken oppdretter kommer hun fra? Nja, du legger det vel snart inn på siden din (så ikke noe da jeg var inne i natt).
#4 Hon kommer från Maggan. Nej jag orkade inte fixa det igår, var för trött, fixar hemsan i veckan.
Ser frem til det, men ta den tiden du trenger.. Det har vært en slitsom uke for deg på så mange måter. Klem herfra!

Ja hon är verkligen übersöt!! Puss på nosen!!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Hon var söt. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Nusselig! <3