OT: Måste bara visa min stolthet

Det må jag säga!! Vilken skönhet! Verkligen en kille att vara stolt över! Är det någon du skall avla på? Nyfiken…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Så fin! Ser så kramgo ut! Pälsen måste bara vara sååå mjuk!
#1 ja det är min ena avelshanne :o) och förhoppningsvis så blir han pappa för första gången den 10 april :o) Han fick "roa" sig med Vimsan förra tisdagen :o)

Vilken söt pälsboll du har. Underbar. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hur söt som helst denna lilla krabat, Du kanske ska bjuda på kaffe en dag, och jag tar med min handväska.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#5 Bjuder gärna på fika igen, men låser nog den buren då :o)))
btw, Vimsan är högst sannolikt dräktig Medde :o) med just Utter :o)
För er andra som inte fattar något nu, så är Medde lite kär i Vimsan :o)
Vimsan er en liten sötnos, hun. Og Utter en deilighet med verdens flotteste hannpels
Helt klart är Utter en viril herre
Jag vägde Vimsan igår och hon har på 8 dygn ökat 16 g i vikt och fått värsta bulorna på sidorna, så det blir nog en massa bebbar där… nästa torsdag den 10:e :o)

Bilder! Hela vägen till den 10e. Även efter…nyfiken!!
Tack för alla bilder, det gör mig ju inte mera sugen alls.!!!!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
#11 nej jag förstår att det är "avskräckande" 
Satte damen, Vimsan på vågen i morse….. det är 4 dygn kvar…. hon har ökat 25 gram nu…….jisses…..
Spennende - vi følger med!!
Här är en bild på Vimsan ikväll, det är 2 dagar kvar tills hon ska föda, hon har ökat 30 gram i vikt så det finns risk för att det blir många bebbar :o)

Åh herre jösses, ska du ha baby boom Åsa? 
Det lär iaf bli vackra avkommor med de stiliga föräldrarna 

En riktig liten tjockis! Hur många "brukar" det bli??
Ja med denna magen skulle jag inte bli förvånad om det blir en 12-15 stycken *S*
Det varierar väldigt hur många det blir, allt från 1 och upp till ca 20 st, var en uppfödare som fick 24 st i en kull här för lite sedan och det var bara 4 eller 5 som dog.
Mina tidigare kullar har varierat mellan 4 och 9 överlevande.
Idag är det dagen D….. få se om hon redan börjat föda när jag kommer hem eller om hon väntar till ikväll :o)

Håller tummarna!! Lycka till, Vimsan!!