Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 701 ggr
spoken123
0

Om Alternativa behandlingsmetoder

Hej, jag har provat diverse behandlingsmetoder, på bla. Axelssons Gymnastiska Institut i Stockholm,  med häpnande resultat, man kan även få billiga elevbehandlingar billigt där, av massage och mycket mer.Där finns  även gratis föreläsningar på lördagar, som man kan lyssna på, det finns så mycket intressant, alltid lär man sig något, testa gärna något av detta, det man lär sig brukar ju aldrig vara tungt att bära. Varma friska hälsningar  och många kramar

Asa-N
0

Personligen är jag "allergisk" mot alternativ-tjafs, vill inte kalla det något annat.

Simson
0

Osteopati är en alternativbehandling som också har elevbehandlingar i Stockholm och Göteborg.

Helt underbara behandlingar som jag nu inte alls kan motstå. Behöver ingen botoxbehandling…osteopatin tar bort alla bekymmersrynkor i ansiktet.

Ett klart alternativ till naprapater och främst sjukgymnaster.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Hoppfull
0

Jag tycker alternativ eller komplementärvården är helt fantastisk!

För mig och andra som helst vill undvika kemikalier (i den utsträckning det är möjligt förstås) och som tror att man kan uppnå bättre hälsa genom ett holistiskt tänkande är alternativen en självklar del av behandlingen.

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

emiya
0

# 3 Instämmer helt!

Är så tacksam att alternativa metoder finns som ett komplement till den "vanliga" vården! Annars skulle jag inte klarat mig så bra som jag gör idag!