Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettersajtenifokus
Läst 795 ggr
Asa-N
0

För allas information

Denna information har vi på Värdsajten fått från iFokus-folket

Viktigt! Serverbyte

Idag (23/4) eller i morgon (24/4) (vi får se) kommer vi ta ned iFokus helt och hållet för att jobba med att byta servrar. Att flytta databasen kommer att ta många timmar.

Även när vi fått allt på plats och allt fungerar kan det dröja innan ni kommer åt iFokus eftersom DNS:er ska pekas om och det kan ta lite tid innan det slår igenom på hela Internet.

Berätta gärna detta på era sajter så de vet varför iFokus kommer att sluta fungera.

När vi är på plats på nya servarna kommer vi vara redo för att ha ännu fler inloggade. :)

vanessa
0

Tack för att du la in infon Åsa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

AAABSTIIINEEENS stavas serverbyte!!! Jag har sysselsättningsproblem redan!!!!!!!!!!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Skrattande Klev in hit för att sprida infon, men du var tydligen snabbare än mej Asa_N!!

Simson!! Bara å kasta sej på tåget/bilen/bussen å komma ner till oss, har mer sysselsättning än jag klarar av så nog kan jag dela med mej lite! ;) Mat, sovplats å ett å annat glas vin kan vi erbjuda, samt skapligt sällskap! :)

Säger väl hej så länge redan nu iffall det bryts snart!!

Var rädda om er!!

Asa-N
0

Hahaha tjejer är snabbare än killar i tanken, bara att konstatera Räcka ut tungan

Ja jag blir väl tvungen att jobba under tiden misstänker jag *S*

Wassago
0

Tss… Går jag aldrig med på!!! Glad Ett engångs tillfälle!! ;)

Simson
0

Jag tvättar och skurar badrummet. Har tagit fram Super10 för att få bort lorten som är kvarlämnad av de som flyttade ut! Blä-urk-spy!! Gamla tandkrämsrester som är ingrodda på rören under tvättfatet!

Jag kommer till dig istället, Wassago!!! *brum brum*

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Du e så hjärtligt välkommen så!! :)