Tillbaka :-)
Nu verkar det som vi är tillbaka, så himla kul. Trodde jag bara skulle ha det skönt och njuta av det fina vädret. Men icke sa nicke, klart man har varit och försökt titt som tätt att komma in här. Så det var lite trist då iFokus låg nere. Men nu är vi ju uppe igen, så nu kör vi på igen.
Kul att vara tillbaks, har saknat er alla.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Precis! Abstinensen har varit svår efter vännerna här! Trots det fina vädret! Vi har gjort några små skogsvändor jag och missarna men inte mycket mer. Ja en vända med dammsugaren då…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hej Simson, om du visst vad jag saknat er här! Det har varit tomt, fast jag har haft Mickey som sällskap då tösen varit i skolan.

Nu får du ta och uppdatera oss om Mickey med massor av foton…
Är det bra med tösen??

Jisses, vilken hård tid det varit utan iFokus. Tänk att man kan bli så beroende av en sajt. Istället för att gå in och titta som Medde så har jag varit nästintill helt datafri dessa dagar. Men chansade nu, och så fanns ni här. Då kan man somna lugnt i natt.
Känner mig lite patetisk, men saknade verkligen er. En massa. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Konstigt - det var tomt utan ifokus
! Saknade er!
Men jag hann läsa drygt halva "Vävarnas barn", har nämligen bestämt mig för att över sommaren ska jag ha läst om P A Fogelströms underbara serie om Stockholm som jag läste för många, många år sen!

Så gjorde du något bra. Jag har bara skjutit på saker som ska göras. I vanlig ordning :-). Fast jag har putsat lite fönster, köpt plantor till balkongen och så vidare. Så lite nytta har jag gjort. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Ja äntligen är ordningen återställd :o)
Malin, min dotter har ju träffat Mickey nu och bara åhh:ade sig över den lille pälsbollen, men jag ska nog lägga mig på lurpass jag också så jag får gosa med honom :o))
#7 Ja det stämmer att Malin träffat på Mickey, vi var på en prommis och tänkte då vi passerde din port att se om du var hemma. men det var du u inte tyvärr, men kul att se Malin! Du har en underbar dotter!!! Men kommer gärna ner någon dag och visar upp den lille. Vi går ju förbi din port flera gånger per dag nu.
#3 Dotter är nu strålande glad och harmonisk tjej nu! Detta har Mickey bidragit med mycket. Hon har fått ett stort ansvar som hon förvaltar väldigt väl nu, med mycket kärlek bland annat, Samt att Mickey dyrkar marken hon går på!
Det vart tvärt om vad jag trodd att hon inte ville gå till skolan nu när Mickey kommit hem. Nu har hon så brottom till skolan, säger vid dörren skynda dig mamma! Så jag kommer till skolan och får komma hem igen till Mickey. Kattrena har helt och fullt godkänt att få en ny sambo i form av en hund. Sätter en en liten bild på Mickey!

Vad härligt, medde, att dottern mår så bra av Mickey!! Får mig att få en tår i ögat av glädje!!! Ärligt!! Tänker väldigt mycket och ofta på er två! 
#9 Tack Simson! Du ska veta att du betyder mycket för min tös med, Hon talar ofta om dig, speciellt då han ska sova och hennes fina nallar ska med i sängen. Hon berättar även för sina vänner om sin vän Simson, som hon fått dunvadet och nallarna i från, samt ber mig visa flimerna du skickat på dina fina katter. Så du Simson har satt ett stor avtryck hos min dotter. Det skall du veta!!
Mickey är en helt underbar varelse som älskar min tös, och han är väldigt villig att visa sin kärlek till henne. Så det med all kärlek och ett anvsar har gjort att hon växt något helt otroligt. Så han är våran följeslagare numera.
Åh så söt han är
lille Mickey :o)

Mickey har ff samma tuffa frilla!!! =)
I´m in love
Mickey och tösen är det bästa jag har.
#14 - Den pelsen til Mickey er fløyelsmyk å stryke på, tenker jeg!
#15 Den är helt underbar att gosa med, men tyvärr så är det jobbigt med allt ute som buskar, pinnar, sand och allt som följer med ute från.