Tacksamhetstråden...
I tacksamhetstråden fokuserar vi på det vi idag har att vara tacksamma över. En liten spricka solsken eller annat gott…
.jpg)
För att få in lite positivitet i vardagen.
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Jag är tacksam över att visningarna är över på min lägenhet och att jag ej behöver storstäda inför fler visningar!
Jag är tacksam över att jag snart flyttar till ny och förhoppningsvis lugnare lägenhet.
Jag är tacksam över alla vänner på iFokus som håller mig över vattenytan!! Kram!
Jag är tacksam för min dotter, hon är mitt allt.
Jag är tacksam för mina djur som skänker så mycket glädje.
Jag är tacksam för att solen skiner så fantastiskt idag även om de visar mina smutsiga fönster!!

Vilken härlig tråd! Just nu är jag tacksam över att jag somnade på ett så sött och romatiskt sätt igår. La mig i sängen och min man spelade gitarr. Han spelade Cecilia Lind bland annat som jag älskar, låten alltså. Somnade med ståpäls på armarna. Vaknade på natten och bara log åt min sovande man. Det är jag tacksam för, för vi är på väg tillbaka till varandra. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Jag blir så lycklig att höra att ni är på väg tillbaka till varandra, Vanessa!!! Puss på dig!
Jag är tacksam över mina underbara barn.
Ibland kan jag komma på mig själv att bli tårögd när jag tittar på dom i sovande itllstånd. min kärlek till dom uppfyller hela mig och jag får ny kraft att kämpa vidare..

Anat jag är så tacksam för. Min mamma, som både fött mig och gett mig kärlek, kunskap, livsglädje med mera. Är tacksam för att jag fick lära känna min pappa, men som tyvärr togs ifrån mig alldeles för tidigt. Men 20 års kärlek från honom är värt så mycket. Jag är tacksam för min bror vars namn var det första ord jag sa. Jag är tacksam för att jag har en underbar man, underbara bonusbarn, min släkt, mina vänner. Jag är tacksam för att jag fixade en väldigt bra utbildning, flera jobb och vågar drömma och ha målsättningar. Det är en massa saker jag är tacksam för. Är även tacksam för att jag överlevt så mycket skit som hamnat i min väg och kommit ut starkare. /Vanessa
Jeg er takknemlig for min herlige hamster Caroline - hun sprer godhet og kos i hverdagen. Takknemlig for huset jeg bor i. Takknemlig for venner, og for barndommens somre med mor på Sørlandet. Også takknemlig for årene i Florø, med havet og flott natur. - Peik, min puddel i ungdommen, og Tamtara (hamsteren før Caroline) vil alltid bo i mitt hjerte og være elsket.

Jag är tacksam över att ha en sån underbar fästmö som jag har, över mina fantastiska djur, mitt lilla paradis "Lilla friden" där jag finner ro och trygghet! Samt familj och vänner plus att jag dessutom hittat hit!
Väl mött allesammans!

Jag är tacksam över att jag idag fått vila djupt nu på eftermiddagen! Efter att ha vilat inne hela dagen igår kunde jag slappna av idag! Det har varit för mycket den senaste tiden.
Jag är tacksam över att syster klarade av att låta mig vila. Två dagar i rad. Även om hon försökte aktivera mig båda dagarna.
Jag är tacksam över att jag kunde motstå syster och tänkte på min hälsa enbart.
Kram alla!

Idag är jag tacksam för att en av mina kompisar kom hit och fyllde lägenheten med skratt och tankar. Nu ska jag förbereda mig inför Oscargalan. Får kanske författa ihop ett tal som jag skulle säga om jag skulle vinna en dag :-). En dröm för mig, men inte omöjlig eller hur? För omöjligt är det först när man inte vågar drömma. Så jag är tacksam för mina drömmar och målsättningar. /Vanessa

Först är jag tacksam för att jag lever - att jag fick en "andra chans". Sen är jag tacksam för min underbara familj, mina tre katter, samt alla vänner sedan många år. Är också tacksam för att ni finns på sajten här, alla nya vänner!
#6 Förstår precis hur du menar, att man blivit starkare av allt svårt man gått igenom!
Kram på er!

Jag är tacksam över att äntligen fått iväg åälsklingarna till veterinären för ettårsboosten! Äntligen! Kära syster skjutsade oss. Indy höll fast Julian inne i buren så vi fick nästan inte ut Julian. =)

jag är tacksam för att jag har en väldigt god vän som jag kan prata om alla bekymmer med, och som ger så goda råd, just nu i ett besvärligt kärleksbekymmer. han är en fantastisk människa, även om han kanske inte förstår det själv.
och så är jag tacksam för att det gick så bra med Jansson i torsdags när han kastrerades. lite läskigt att se sina älskade katter nedsövda och de ser ju nästan döda ut, om det inte vore för att de andas. :) härligt att han blev så pigg så snabbt :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Jag är innerligt tacksam över att min syster tog samtalet med hantverkaren igår när jag var dålig. Speciellt nu när jag pratat med henne och hört att de hotar mig om jag är på stan. Suck! Vad är det för folk i denna stad? Jag fattar inget! Nada!

Jag är tacksam över att mitt ex inte varit hit i helgen. Med eller utan sprit. Var lite fundersam över lördagen men den passerade…
Har idag fått dammsugit och åter igen är mattorna blå… =)

jag är tacksam för att denna dagen har varit så bra. :)
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Idag har jag sovit var natt ostörd i två veckor!! Det är jag innerligt tacksam över! Bara katterna som stört lite nu och då men det blir mindre och mindre ju mer de inser att vi skall bo här nu.
Utsikten är underbar! Och jag trivs i mitt lilla internethörn som är provisoriskt men med en härlig utsikt.
Herlig å høre at du sover, Simson! Det gleder meg. Gudskjelov at du tok jobben med flyttingen - det har du igjen for nå.
Jeg fryder meg over solskinnet og den milde luft, og at jeg har det bra for tiden. Også er jeg så takknemlig for min lille elskling-hamster Caroline, som bare blir skjønnere og skjønnere for hver dag som går! Hun sprer varme og godhet.

Jag är så tacksam för att min mamma är hemma från sjukhuset, igen. Och att hon nu slutligen sagt att hon ska skriva om sitt liv för oss barn. Äntligen, äntligen. Började nästan gråta av glädje när hon sa det. Men hon tycker jag är fånig när jag gråter av lycka, så jag stoppade tillbaka glädjetårarna. /Vanessa

Jag är så tacksam över att jag flyttat och att det går så bra här. Jag är så tacksam att jag får sova på nätterna så jag orkar vara vaken och uppe på dagarna. Jag är så tacksam över att ork finns över så jag orkar tvätta. Jag är så tacksam över att ork finns kvar över efter tvätten så att jag mår okey efteråt. Jag är så tacksam över att slippa äta lugnande för att orka vara hemma efter tvätten.
Jag är så tacksam över att livet äntligen verkar ha vänt för mig!