Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 1732 ggr
vanessa
0

Din Avatar?

Hejsan, det vore lite kul att veta vad din Avatar är och betyder för dig. Jag har min ena katt Findus som Avatar. Anledningen att jag har honom är dels för att han är så söt, men även är att jag började på iFokus genom att bli Medarbetare påHittekatter. Då kändes det logiskt att ha en kisse på avataren.

Jag ser att en del av er har bilder på er själva, Medde på en travhäst med mera. Så förklara gärna till nyfikna mig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Asa-N
0

Jag har min ena hamster Titanit som avtar för närvarande, just för han är så söt :O)

Simson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då kommer denna tråd bli en hel följetång för mig för jag byter Avatar lite eftersom året går. Impulsivt.

Just nu har jag på Indy som fick posera som påskkärring med huckle och kvast till påsk…

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=139a8cf4-e010-4364-9d83-8a599eff62c7&Filename=Påsk Indy002.jpg)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Ciiviic
0

Jag har på mitt lilla stolpskott Svea, de är en mysig bild helt enkelt och hon är min lilla prinsessa : )

Annars brukar ja ha kort på mig själv ..
Men Svea känns bättre att visa ;)

vanessa
0

Mycket djur har vi på våra avatarer. Roligt med bildbyten Simson. Hade min andra kisse Tilda ett tag. /Vanessa

[SvenA]
0

CoolMin Avatar ät rn släkting som är född på 1700 talet eftersom jag höll på med släktforskning när jag kom med på i fokus så tyckte jag att det passade

Simson
0

Jösses Sven! Har du sådana snygga släktingar!

medde
0

Ja som vanessa sade ovan, visst har jag en travare! Det ligger mig varmt om hjärtat. Har haft 5 st egna travare och fött upp några själv, samt jobbat med travhästar i många år.Hästen på bilden är Qoalita Bourbon en snygg fransk häst!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
0

Å min visar min gamle favoritkobra som hette Wassago, e hans namn jag åxå stulit som nick efter att Wassago dött i från mej.

[SvenA]
0

Cool#6 Problemet är väl att han är död så jag kan inte säga åt honom att kontakta dig Oskyldig

Simson
0

Sven, tänkte mer på de kort jag har av mina släktingar…bönder och järnvägsarbetare… Flört

[SvenA]
0

CoolVi kommer från en stålsmed så det är mest arbetare han på bilden blev  Brukspaatron

Simson
0

Sven: Vi är av vallonsläkte.

vanessa
0

Mina på den svenska sidan var torpare, marmorbrytare, byggde hus på Valhallavägen (Har kort på dem). Har ingen släktning som såg så snygg ut som din gjorde. Han ser nästan ut som en kung. Fast de är fina ändå, med hattar och kostymer inför fotografen. /Vanessa

Simson
0

Jag gick på många stadsvandringar i Stockholm. Hade en favoritföreläsare där som var så gullig. När han var barn odlades det potatis på Valhallavägen!Förvånad Jag bodde inte så långt från Valhallavägen då.

vanessa
0

Oj, potatis på Valhallavägen. Min släkting byggde där på 1800-talets slut. Men Valhallavägen är som sagt lång, så det fanns nog plats för potatis där :-). /Vanessa

[SvenA]
0

CoolNär man ser bilden ska man veta att det är en bild av en målning och ¨målningar gjordes ofta bättre än orginalet

Simson
0

Sven: Det är som dagens retusheringar?? Skrattande

Asa-N
0

Å jag har ingen aning om mina förfäder *S* det enda jag vet är att min morfars mor kom från Dresden i f.d. Östtyskland :O)

[SvenA]
0

Cool#17 precis

[Tassy]
0

Jag har en bild på mig själv som jag själv har målat Räcka ut tungan

Jag vet inte varför jag har den, det bara blev så Generad

emiya
0

Min Avatar är min ena Cornish Rexhona, Hermance kallad Hermi. Hon är tio år gammal, helt chokladbrun med ett litet vitt "hjärta" på bröstet. 

Som flera av er andra, valde jag den bilden för att den är fin och Hermi är så söt där!

Hermi är uppkallad efter en syssling till min mormor. De var två systrar, Hermance och Elfriede, som var från Riga och de kom till Sverige under kriget och var mina favorittanter när jag var liten. 

Min mormor var också från det forna Östtyskland. Hon kom hit som sexåring med sina föräldrar och sju syskon alldeles i slutet av 1800-talet.

Veyla
0

Hehe… Min Avatar har igentligen inget personligt värde. Det är en kärleks symbol som används av bla häxor;)

Har en stor bild i min presentation:D

Leffe
0

Min Avatar är den sittande katten min första Cornish Rex (avliden sedan tre år), som är grunden till min Cornish Rex uppfödning. Den liggande katten är min första Norska Skogkatt som är grunden till min skogisuppfödning.

vanessa
0

#21 Intressant att veta mer om din bakgrund. Sådant är alltid intressant tycker jag. #22  Jag tror at bilden har ett personligt värde för dig, för vem som helst skulle inte skaffa sig häxsymboler. Så då är du intressarad av det hela misstänker jag. #23 Så det är starten på all din uppfödning som är på din Avatar. En bra sammansättning att ha på en bild. /Vanessa

Simson
0

Nu har jag bytt till en teckning jag gjort av Atos…sötnosen i mitt liv.

medde
0

Jisses så söt den var:-)

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Asa-N
0

Hahaha den var söt, ska nog byta avtar jag också…..

vanessa
0

Supersöt Simson. /Vanessa

Vattnadal
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en näve möss, alla agouti, min favoritfärg. Fast byter jag blir det nog en porträtt av min Vidar, för han blir alltid så härligt galen på kort!The image “http://skuggfolket.ifokus.se/ShowFile.aspx?BinaryId=861968a9-d8ee-4a53-ad5d-1f138d662333&Filename=galenstor.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Simson
0

Vidar är SNYGG!!

Vattnadal
0

Han tycker själv att han är rätt stilig, och när han har sin festtröja är han rent oemotståndlig!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter