OT - Solnedgång
Åh, vilken härlig dag det har varit idag! Jag mår så bra! Har varit ute och gått stavgång i 3,5 km (för mig är det långt
) så nu har jag träningsvärk i benen, men det känns skönt ändå! Suttit och fikat ute i goda vänners lag, gått en kortare promenad ikväll längsmed havet…… Känner av pollenallergin lite också, men det gör inget, det uppvägs av välbefinnandekänslan!
Som grädde på moset stod jag sen på balkongen och såg en sådan vacker solnedgång ut över öarna och havet, ja det var så vackert att det nästan gjorde ont!
Tänk att livet ändå kan kännas så underbart ibland!

Åh, vad underbart det låter. Det är så underbart med de dagarna. Får också gratulera dig till din träningsvärk. Visst är det skönt! Vilket kan låta skumt i många öron, men det är skönt att veta att man gjort något. Själv ser jag med ett leende på mina blåmärken, för de har jag fått tillbaka nu när jag kommit ut i världen igen efter min långa sjukskrivning. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
härligt!
Jag tycker du gick långt, själv tog jag en promenad på knappt 1 km, idag har jag inflammation från fötterna upp till halva ryggen 

Usch, vad jobbigt Tassy att det blev inflammation. Bra mycket bättre med träningsverk :-). Fast en km är också en bra bit. Detta påminner mig om att jag ska ta fram min stegräknare igen, för att ha koll på hur mycket jag går när jag börjat jobba igen. /Vanessa

# 1 Ja, det var en "skön" värk! Fast idag har det varit lite motigt, har haft ont i ryggen så det blev bara en kort promenad, sen sitta på en bänk och prata med grannfrun och sen gå hem igen!
# 2 En km är inte så illa heller! Det är inte mer än ett knappt år sedan jag bara klarade ca 200 meter! Tråkigt att du fick inflammation, hoppas du bättrar på dig snart!
# 3 Hur många steg ska man ta en normal dag? Har nog inte riktigt fattat vad man ska ha en stegräknare till….

Rekommenderade för de som är friska är 10.000 steg om dagen. Själv brukade jag vara väldigt nöjd och stolt när jag kom upp i 3000 hemma på en dag. Livet innan sjukskrivning och efter var en stor skillnad. /Vanessa