Nya sajter
Hejsan, här tänkte jag lägga in sajter som är intressanta vartefter jag hittar dem. Men vill ha er kvar här ändå :-).
Ni kan också tipsa i denna tråd. Vore trevligt att veta vad som faller er på läppen.
Det finns en sajt som heter Bokstavsfolk. Kan vara intressant för de som berörs av det.
Vill även tipsa om en sajt som ännu inte är lanserad, men som jag är Medarbetare på :-), Astronomi. Den handlar om rymden, vilket även jorden tillhör. Där kommer jag att plita en del för jordens uppkomst fascinerar mig. Och så är månen något som fascinerar mig. Välkomna till alla sajterna, men glöm helst inte Skugfolket :-). /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Och så Choklad,glöm inte den.
Och Vin…..Skål!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Tack för sajttipsen. Eftersom jag är en lat människa bitvis så får ni gärna länka till de sidorna. Då blir det bara ett klick för oss andra så hamnar vi där. /Vanessa

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Tack Simson, du förstår en lat person som jag :-). /Vanessa

Även nylanserade sajter kan läggas in i denna tråd.
Ny kattsajt iFokus: Sphynx iFokus
Ny sajt iFokus: Scrubs iFokus
Vanessa

Som medarbetaren Åsa_N startat. /Vanessa
Ny iFokussajt: Vin iFokus
och
Hockey iFokus
Ny iFokussajt: Support iFokus.
En sajt som enbart tar upp funktionerna och driften av alla iFokussajter. Har du problem eller vill veta mer om de olika funktionerna mm är det en btra sajt för dig
Ny iFokussajt: Bakverk iFokus
och
Ny iFokussajt: Teckning iFokus

Fniss, lite kan jag kika… Mums. /Vanessa
#19 ja men skyll inte på mig om du fastnar *S* jag har redan fastnat där så jag har börjat med hak-lapp :o))

Hak lapp i stället för lapp top! ha ha..