OT - Melodifestivaleländet
Ja, så var det igång igen, det som förr hette schlagerfestivalen. Förra delfinalens låtar var ju pinsamt dåliga! Får se hur de är i kväll…. har det på i bakgrunden medan jag sitter här och jobbar.
Vad tycker ni?
Det var väl några låtar igår som var skapliga. Men man fick ju höra en bit även av Spanien och det måste vara årets skämt??!!

Ids inte ens ha det på i bakgrunden, bryr mig verkligen inte om melodifestivalen. Så jag kan inte säga vad jag tycker för jag är låååångt från insatt i ämnet. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Oj, oj. Tittar på röstningen och det är nog så att Perelli kommer hem med svansen mellan benen. Kan inte låta bli att fnissa elakt, vet inte varför jag gör det. Kanske för att jag är så trött på melodifestival som känns mer som blaha blaha nuförtiden. Eller så har jag blivit äldre. Nu ska jag zappa över till Criminal Minds. /Vanessa
Synd att Norge inte vann………….deras låt va bra. Låten som Perelli framförde, finns det hur många liknande låtar som helst av. Alltså inget nytt där och inte så konstigt då att hon inte vann.
Norge var ju bedrövlig tyckte jag *S* Tyckte inte det var någon riktigt bra låt alls…. så jag kan inte påstå att jag hejjade på någon.
Jag segade mig igenom deta. Men jag måste säga att jag tyckte om ryssland låt. Hade den som favorit då jag hört bidragen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Tar tillbaka mitt elaka fnissande. Hon var suverän i uppföljningen med pressen efter det. Dock ångrar jag inte en sekund att jag skippade att se det hela. Roligare kan man ha, och jag hade det. /Vanessa

Tyckte om Portugals bidrag, Norges var inte heller så pjåkigt. Ryssland var OK och Perelli gjorde bra ifrån sig.
På grund av ont i ryggen kunde jag bara ligga i soffan och titta på TV. Fast jag läste en av Åsa Larssons deckare mellan varven också! Sambon satt klistrad vid datorn och tittade på någon skum film. Och han gillade Spaniens låt, Åsa_N!