OT: Hemma, trött men sååå glad
Nu är jag hemma från Hallsberg och hamsterutställningen som var idag. Vi åkte ner igår och sov hos en uppfödarkollega, mycket trevligt. Härligt med en sådan här kortsemester :o)
Hur som helst så hade jag med en enda hamster för att jag inte orkade släpa mera med burar och grejor eftersom det var övernattning. Därför tog jag bara med Annie.
Men tror ni inte hon går och blir BIS1 (Best In Show 1)!!!! Är så glad och stolt. Bifogar en bild jag tog på henne idag i gröngräset.

Åh, vad underbart. Får gratulera den lilla skönheten och dig också självklart. En underbar kort semester låter det som. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Tack så mycket. Ja det var en underbar kortsemester. Jag är trött som en gnu, men har haft så trevligt att det är så väl värt det. En riktig kick vart det
Lilla Annie var också lite busig, hon tyckte inte att Ewa, en uppfödarkompis, skulle dricka kaffe så hon välte helt sonika ut kaffemuggen *S* så jag har en kaffedoftande hamster här hemma nu, som tur var var inte kaffet hett.

Älskar doften av kaffe, så det låter som en perfekt kombination. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Hahaha ja hon luktar gott den lilla gos-ploppen :o)
Så søtt!

Kanske hon tyckte att det pratades för mycket och för lite uppmärksamhet på hennes framgångar att hon stoppade koffeinintaget??
Skämt åsido…mycket vacker tjej!! GRATTIS båda!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
#6 hahaha ja men när hon busade loss så visste vi inte ännu att hon hade vunnit *S*

#7 Hon kanske är synsk?? Nej skämt åsido… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Hahaha ja man kan aldrig veta med de små liven