Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 764 ggr
[Norum]
0

Ny här..

Tänkte jag skulle presentera mig lite.. :-) Jag har varit och snokat runt på diverse sajter nu ett tag och har till och med startat en egen sajt, trivs med allt folk här och all variation på ämnena.
Jag är god man/förvaltare för att ha något att göra, är sjukpensionär främst för min fibromyalgi. Men har dragits med de flesta sjukdommar som finns känns det som sen barnsben. :-) Jag bor i Småland men är född i Republiken Jämtland, så jag vet inte om jag är en jämte i småland eller om jag är en jämtländsk smålänning! :-) Hur det än är med den saken så trivs jag bra här nere och har nu bott här i över 8 år. Sambo, hundar och katter ingår i levnadsplanen samt en stor trädgård. Så sysselsättning saknas inte, värken kan dock sätta stopp för det mesta en del dagar men då får man ta det lungt. Det jag inte kan göra i dag får jag göra i morgon.. Eller så får gubben dra dammsugaren! :-)
Det var lite om mig… Nu ska jag dricka lite kaffe och spåna runt bland alla inlägg som jag inte har hunnit med. :-)

[SvenA]
0

Välkommen hit Skruttis

Wassago
0

Varmt välkommen hit och hoppas du skall trivas!!

Väl mött//I.

Asa-N
0

Välkommen hit Skruttis. Här har vi diverse "krämpor" av varierat slag :o)

[Norum]
0

Tack så mycket! :-) Jodå, jag kommer nog att trivas…

vanessa
0

Välkommen hit. Här finns det mycket glädje bland all smärta och jobbigheter som vi upplever. Men vi lever bara en gång, så lika bra att göra det bästa av det hela. Så återigen, välkommen. Har du några frågor eller vill att vi tar upp något speciellt, så säg till. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Anne-Hedvig
0

Velkommen fra meg også!

Anne-Hedvig
0

Velkommen fra meg også!

Simson
0

Varmt välkommen även från mig!!! Hoppas du skall hitta matnyttigt att läsa och trevliga folk finns det flera av härinne så jag hoppas du skall trivas!! Hoppas kaffet var gott!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

[Norum]
0

Kaffe är alltid gott! Går bara inte att misslyckas med det.. haha

Simson
0

#9 hehe! Du har inte fikat hemma hos mig det hör jag det. Kan inte lära mig koka kaffe gott. Plågar alla i min omgivning med taskigt kaffe och hoppas alltid att någon skall önska sig vatten eller något lika enkelt. =)

[Norum]
0

*10 haha silverte kanske? Dricker allt som luktar kaffe, född i jämtland och där får man plåtmage kan jag tala om.. hehe

Simson
0

#11 Kaffekask: Lägg en tioöring i botten på koppen, häll i kaffe så den döljs, häll så i kask tills den syns klart igen… Flört

[Norum]
0

*11 Nästan helt rätt… Kask?? Nja… Finns det i dunk?? Oskyldig

[SvenA]
0

Skogsstjärnan säls väl bara dunkvis?

[Norum]
0

5 liter är vanligast… haha