Vanessa/Borta några dagar.
Vill bara sticka in med en liten tråd och medela att Vanessa är borta ett par dagar. Hon har åkte på en liten kort semester, känner att det kan vara en bra idée att medela er så ni vet var våran Sajtvärd är.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Härligt för henne, det e hon värd!!!

Absolut… helt kanon för henne!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Hoppas hon har det bra och skönt 

Tack, Medde för tråden. Nu är jag hemma igen. Har haft det helt underbart, det har varit som mycket välbehövlig balsam för min själ.
Min man och jag åkte till Skåne för jag ville se Leonard Cohen spela på Sofiero. Han verkat ha mig som prio 1 hela resan. Stannat på de ställena som jag älskar sedan barndomen, och upptäckt nya platser.
Konserten var helt, helt magnifik. Och det är inte lätt att imponera på mig. Men det gjorde han. (Yrkesskada då jag jobbat på konserter i 13 år.)
Sedan har vi varit i Malmö, och myst. Vacker stad. Vi har varit i Köpenhamn, därefter åkte vi till Ängelholm där min mans syster bor. Därefter åkte vi hem och passerade mitt landställe som jag inte varit på de senaste åren. Och vi har fått sjöutsikt :-). Tack Gudrun för det (stormen).
Nu ska jag iväg till sjukhuset och få min månadsdos av medicin. Tillbaka till verkligheten. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Låter som en härlig resa, vännen! Det är dig väl unt!! Hoppas det fick dig att ladda batterierna inför månadsdosen! Många kramar!!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Välkommen tillbaka, Vanessa! Det låter som en härlig resa! Håller med Simsin, den var dig väl unnad!