Styrka av varandra
Jag tycker att läser många inlägg där folk skriver om sina sjukdomar och symptom, saker dem lever med hela livet. Saker som gör att dem inte kan jobba, eller på något sätt blir hindrade att göra saker som dem vill.
Men ändå så lyser det en värme igenom allt ni skriver. Folk är så medmänskliga och varma mot varandra. Stöttande ord, en klapp på axeln, tröst - allt får man här på forumet.
Skulle man prata med ngn så skulle den personen tänka "jaja, du bara klagar hela tiden". Medans här lyssnar folk..
Ni är underbara..

Det är det som gör det här stället så skönt! Alltid någon att prata med. Alltid någonstans att skriva på. Även om det är mitt i natten kan man skriva på nätet. Det är skönt att lätta hjärtat ibland. Ibland ett måste. Ibland räcker det att få ur det på pränt svar kan vänta. Det kommer alltid.
Välkommen hit!! Hoppas du kan hitta lite att läsa om här inne. Vi har en mängd olika krämpor. Ingen är den andra lik. Däremot kan vi nog vara överrens om att det känns som att vara en gnällspik ute IRL. Inte här inne.
Vi är alla underbara människor!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
Det är ju det som är bra med i fokud olika sajter att man kan hämta hämta styrka av varandra när det känns extra motigr att då kunna gå in och prata med andta
För det är ju så att om mna går med ständig värk i kroppen kan man lä
tt uppfatas som en gnällspik av ongivningen och då är det bra att gå in här och de andra smala sajterna och se att man inte är ensam om att ha pråblem med kroppen på olika sätt
Så för många är i fokus ett andningshål för att klara av vardagen

Där sa du ett sanningens ord, Sven. Andningshål. Eller säkerhetsventil som jag vill ha det till. Ett ställe där man kan få ut det onda. Vart det nu är någonstans…
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Kan bara helhjärtat instämma med ovanstående repliker! Skuggan e ett viktigt forum för mej! Å många med mej! :)
Välkommen!!