Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 869 ggr
Wassago
0

Lilla Friden

Har nu äntligen, efter mycke möda å stort besvär tagit klivet in i tjugohundratalet… Vi har EL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Skrattande

Hoppfull
0

Hahaha, Grattis!! :)

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

Anne-Hedvig
0

Gratulerer! Et nytt og bedre liv!!

lucifina
0

*ler* grattis. det går framåt med andra ord. Jobba nu inte ihjäl dig av glädje. jobb av den typden brukar snällt stanna kvar en dag extra

Wassago
0

*S* Så sant lucifina, det går ingenstans.. men vintern kommer oavsett om jag blivit färdig eller inte… Å mycket kvar som skall vara gjort innan kung Bore anländer!

Tack allesammans!!

medde
0

Hoppas ni får det riktigt bra nu då och fästmön, samt Lady med vänner.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Simson
0

Härligt!!

Vi åkte igår och tittade på en vall här i omgivningen där min mormormor (som jag är döpt efter) och min mor är uppvuxna. Härligt att få återse gamla platser med egen historia!!! Där finns heller ingen el. Ej heller vatten eller tfn. Däremot getter som gladeligen käkade upp prospektret vi fick av mäklaren… =)

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Härligt, välkommen in i ljuset :-). Tror att saker känns lättare och inte fullt så stressat när i varje fall elen är på plats. För det har ni verkligen lagt en massa energi på. Kram på er. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

sorgsen
0

:)

Wassago
0

Jo, e ju en bit på väg nu i alla fall!! Å Ormboden e nästan helt färdig den med, bara lite innergolv kvar!! Redskapsboden i aluminium e uppsatt å klar så nu kan vi tömma den gamle å renovera den! PUST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Tack å kram till er alla, tänker allt på er även om jag för stunden inte e inne här så mycket just nu!!!

Simson
0

Det går frammåt för er!! Ni har hela vintern på er att uppdatera oss härinne med bilder och allt… Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Det lovar jag Simson!! :)

vanessa
0

Vad bra, Wassago. Kan du ha dina ormar där nu, eller är de fortfarande utlånade? Då måste du sakna dem en massa. /Vanessa

Wassago
0

Japp, ormarna e hemkommna å nya på väg……. ;)

vanessa
0

Underbart, då är det viktigaste på plats. Ormarna och fästmön. /Vanessa