Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 951 ggr
Wassago
0

God morgon 4/8

Vill bara önska er alla en fin dag i regnrusket! Sitter på verandan och ser regnet ösa ner.

Var rädda om er!

K;ramen

lucifina
0

god morgon. jag blir faktiskt lite avundsjuk när jag ser att du kan sitta på en veranda och njuta av regnet. men åandra sidan är det dig/er väl förunnat med tanke på allt strul ni haft i sommar. Själv klev jag ut genom dörren vid 7 tiden med en resväska i ena handen och paraply i andra och har tillbringat ett par timmar på tåg. inte lika mysigt.

Simson
0

Här öser det ner och är kallt. Julian ligger ändå ute på balkongen. Atos startade dagen med att börja yla vid 01 i natt. Indy fortsatte att försöka ta sig ut genom brevlådan ända fram till 05. då somnade jag. 0630 spydde Atos så då blev det att skura. Så sov jag till och från fram till 9. Är halvt medvetslös idag.

Wassago: Härligt att sitta på en veranda och titta ut på regnvädret, Wassago! Låter mysigt. Går det bra med all ombyggnation nu?

Lucifina: Tåg i regnväder kan vara myssigt också men kanske inte vid 7tiden… Hoppas dagen blir bättre då…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Tack!! Ja, vår verande e nog bland det bästa som finns!! Bekväma fåtöljer å en liten soffa med massor av varma filtar som man kan packa in sej i samt radion å datorn, då kan maan njuta även av sådanaa här dagarar för man är ändå ute trots att man sitter skyddad å varm!

Byggandet framskrider så sakterliga och nu väntar vi bara på att lägenheten ska bli såld så vi kan göra det sistta rycket för i år, nämligen bygga till vår lilla stuga så den blir hela 35kvadrat stor innan vintern kommer!! :)

Hoppas din resa går bra licifina!

Å simson, dina katter e inte kastrerade va?

Var rädda om er!!

Simson
0

Wassago: Då hoppas vi att det blir en bra affär för er med lägenheten Så sista rycket kommer innan snön!

Tyvärr är katterna kastrerade… Vet dock inte om någon talat om det för dem…Flört

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

God kväll på er alla. Själv så har jag det lite hektiskt just nu. Försöker få ihop dagarna, och lyckas inte alls. Och så är min älskade man inne på sin sista semestervecka. Så det blir några dagar till, sedan tillbaka till verkligheten.

Hoppas att ni alla har det bra. Förresten så älskar jag vädret, nu slipper jag värmen :-). /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
0

#5 Jag instämmer, trivs så bra i det här vädret! Fast häromkvällen när det blåste storm var det lite kusligt….

I morgon bär det av till England igen, till dottern och hennes familj! Vi ska fira mitt äldsta barnbarns 6-årsdag på tisdag, med party-buss och allt! Hoppas att vädret är uthärdligt där över bara……

Ha det bra alla, med eller utan semester kvar!

vanessa
0

Åh, hoppas att du får en underbar resa Emiya. Du flyger väl, för det är inte kul att ge sig ut på havet i det här vädret.

Imorgon är min mans sista semesterdag, men jag misstänker att han kommer att sova större delen av dagen för att han jobbar på sitt exrea jobb idag. i ca. 20 timmar i sträck. Tröttande även för den superpigga. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.