Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 665 ggr
Wassago
0

God morgon 17/10

En ny dag har randats efter en för mej svår natt, men har fått lite sömn i alla fall! Sitter på min älskade veranda å dricker mitt morgonkaffe, men undrar jag hur många mornar till jag kan hänga kvar här… termometern vissar på +-0 å det e allt lite kyligt om näsan å fingrarna!! Resten är täckt av filtar å täcken! Men ser ut som att det skall bli en vacker dag här på friden, luften är hög å dom första solstrålarna ser jag i dom gula björkarna.

Hur e det med resten av er?

Väl mött//I

Wassago
0

Hallå!?! Lever ni?? TJOHOOOOOOOOOOOOOOO!?!?! hummm…. jaja.. skit i mej då bara.. får väl sitta här ensam å övergiven. Gråter

[SvenA]
0

#1 Det är klart att vi lever själv har jag varit ute med min ledsagare och gått i solen och kom precis in här

Här i Stockholmstrakten har vi haft en underbar dag med solsken och 6 grader i skuggan

Det är ju synd att du sitter ensam och övergiven

men du får ha der så bra du nu kan i din ensamhet

Wassago
0

Ha ha, Tack SvenA!! jodå, går väl egentligen ingen större nöd på mej var bara lite snacksalig! Då har vi haft ungefär samma väder du å jag! Inge fel med lite sol mellan regnskurarna!

Var rädd om dej//I

[SvenA]
0

Nu i kväll har vi ocksp fått lite regn

Wassago
0

Här e himmelen fortfarande blå å tror det kan bli rejält kallt inatt! Rygg å nacke lever rövare så jag lär nog inte få mycke sömn.. men gillar ändå detta bättre än allt regn i världen!

P.S Tack för din inbjudan! ;) D.S

vanessa
0

Jag lever, men det är nätt och jämt just nu. Får hela tiden planera vad jag ska lägga min tid på. Och då hamnar skuggan lite ur fokus. Och det var inte meningen att vara vitsig.

Hur är det nu i Lilla Friden. Kallt? Här är det soligt ena stunden och så några timmar senare så regnar det. Kyligt oavsett väderlek. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

emiya
0

#6 Krya på dig, Vanessa! Är du inne i ett skov? Jag har precis återhämtat mig från ett och mår ganska bra just nu. Så länge det nu varar…..

Här är "varannandagsväder", ena dagen strålande solsken, behaglig temperatur och hög klar luft, andra dagen igenmulet, råkallt och klibbigt regn.

vanessa
0

Jepp, det är ett skov tyvärr. Bra att du tagit dig ur ditt. Visst är det skönt! /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.