Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 880 ggr
Wassago
0

God morgon 28/11

God morgon mina kära vänner! Ännu en dag i dimma å regn, men sitter inne i stugan framför en sprakande brasa i kaminen, fästmön jobbar å jag skall ta ett parti poker innan jag skall ut i boden å ta hand om djuren! Hoppas ni alla får en fin fredag!

Simson
0

Jag har en frustrerande fredag. Har köpt nya färgpatroner till skrivaren för att göra massor med jobb till skyltsöndagen. Köpt nytt fotopapper för att få fina utskrifter också. Så kommer det ut mörkgråa fyrkanter istället för fina foton som jag tagit idag! Prutt! Kan för lite för att veta hur jag skall komma runt det hela. Har kört alla rengöringar och kalibreringar som jag själv vet om.

I övrigt har det varit en fin dag utanför.

Jag ringde och försökte ta reda på vart mina räkningar från Fortum tar vägen då vi inte ser till dem förrän Intrum Justitia-breven kommer med eftersändningen. Då har vi typ tre dagar på oss att betala. Prutt! Det var lite svårt då jag fortfarande är förkyld och ingen röst har. Det tog ett tag innan de fattade vad jag sa. Flört

Hoppas helgen blir bra för alla!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

Äntligen slapp jag vara ensam här! Skrattande Hej simson!! Kan tyvärr inte heller ge dej råd om hur du skall göra med skrivaren då jag e komplett idiot vad det gäller tekniska grejer! Men hoppas det löser sej! Krya på dej min vän!

Simson
0

Köpte inkclubs egna patroner istället för hp's egna original. Där är felet. Det blir ut att köpa nya i morgon. Dyrköpt erfarenhet. Man lär sig något nytt var dag. Hade kunnat vila på eftermiddagen ändå då. Jaja. Vi hade tur med vädret i alla fall… Cool

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

medde
0

Klart du inte ska vara ensam härinne Wassago. Men efter som det är en ny dag så¨kommer jag att starta en ny morgon tråd. så vi ses i den. Simson med hoppas jag

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥