Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 707 ggr
medde
0

God morgon 29-11-08

God morgon på er alla.

Hoppas ni har haft en trevlig och lugn fredagskväll. Det kan kanske behövas om det är så att ni ni ska börja pynta för 1:aAdvent. När jag var ute med hunden nu på morgonen var det redan fullt med julpynt runt fönsterna där jag bor. Men jag tycker det känns lite avslaget då den fina snön försvann. Men den kommer åter det kan man nog var säker på!

Hoppas ni alla får en fin dag och att vi kanske ses härinne under kvällen.

Må bäst alla!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Wassago
0

God morgon!! Här blev det en lugn fredagskväll med en film, njöt av en whiskypinne å lite hemrökt rådjursfile som efter rökningen fått torka lite extra i ugnen så den blev ganska hård, sen skär man den i tunna skivor å bara njuter, underbart god kombination kan jag säga! Skrattande

Idag skall jag bli färdig med en artikel jag lovat få ihop om kobror samt laga middag tills fästmön kommer hem från jobbet! Tänkte bjuda på halstrad kycklingbröst med champinjonsås å kokt potatis.

Julpyntar gör vi inte här på lilla friden!

Hej hopp!! Cool

Simson
0

Å jag har varit ute på stan och antastat småpojkar…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

Wassago
0

E ju fa* man inte e småpojk å boende i din stad simson! Flört

Simson
0

Skulle kanske ha frågat om de ville ha godis också? "Kom här så får ni godis av tant!"Obestämd

medde
0

Men ni två är för underbara! Kommer av mig vad jag ska svara då jag läser detta. Hmm.,…

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

vanessa
0

Ja, du Simson. Mötte en kille som första gången vi sågs sa "Vill du ha godis? Ställ dig på lnä så ska du få smaka :-)." Svart humor, men jag började asgarva för den varianten hade jag aldrig hört. Så vi blev faktiskt ett par ett tag. Han hade ett mega stort… hjärta.

Ikväll har jag faktist jobbat för första gången sedan förra sommaren. Det kändes underbart. Var så glad att träffa mina gamla vänner/kollegor, fick också bekanta mig med några nya. Det är ett av mina jobb som jag saknar så kopiöst. Fast jag kallades prao ikväll, eftersom det är arbetsträning :-). Fast chefen fnissade och sa "bra prao som är en av de som jobbat här längst."

Nåja, det var alldeles, alldeles underbart att vara där. Så min dag slutade bra. Försökte sova på dagen för att orka med kvällstiden. Så dagarna som jag ändå vänt upp och ner blir inte bättre direkt.

Kram på er alla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wassago
0

#4 HA HA!! Kan se det framför mej!!!Skrattande

Simson
0

#6 Hej Vanessa! Härligt att se dig igen! Kyss

Ja du måste vara den mest erfarna praon någonsin?! Kan de få en mer perfekt person som prao?? Flört