Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 624 ggr
vanessa
0

God dag 30/11-08

Fast nu skriver jag minst sagt på nattkvisten, men kom hem från jobbet nyss. Sedan kommer jag väl att sova som bara den när ni är här inne på dagen. Om jag känner mig rätt.

Idag ska jag dels hem till mamma och hjälpa henne för hon ska ha två vänner på besök. Och så kommer min bror för att visa mig hur jag ska få igång min blogg. Har en egen domän.

Hoppas alla får en underbar första advent. Jisses, nedräkning, snart är det dags att bli stressad. Kram på er. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wassago
0

God morgon! Själv skall jag å fästmön till min mor på adventskaffe idag! Mamsens saffransknutar hägrar vid horisonten!! MMmmm!!!

medde
0

God dag på er!

Jag sitter och bara väntar på att rymdfärjan Endavour ska landa nu i kväll, så vid 16 tiden är det dags att koppla upp sig på NASA Tv och se hela vägen ner. Kan vara bra då jag vill "glömma" mig bort just nu.

Hoppas ni alla får en super dag i denna grå trista dag som råder. medde inte på topp i dag. Men åter i morgon då jag fått slagit en brödkavel på någon väldigt speciell.

Ha det bäst

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Simson
0

Medde: Vi får önska oss brödkavlar i julklapp i år. Jag skulle behöva en storlek större själv. Eller varför inte en sådan där gammal klassisk spikklubba? FörvånadFlört Kram på dig att allt ordnar sig på bästa sätt. Du får leja Wassago? Jag tror jag skall ta han som timanställd prao? Vad säger du om det Wassago? Är du villig…att jobba…med oss som arbetsgivare? Flört

Idag var det julskyltning och jag var ner med julkort, skyltar och egenstickade ponchos. Hoppas något blir sålt. Köpte rullrån. Något jag aldrig skulle ge mig in att ens försöka göra. Så mycket arbete å så smälter de på tungan på två röda.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

medde
0

#3 Hoppas han kanhjälpa oss Wassago, men att vänta till jul på en brödkavel kan jag inte. Han med stora H:et ska få den snarast då jag ser han.

vanessa
0

Och nu har första advent passerat. Det var en blandning av zzzzz och aktivitet. Fick ett trevligt samtal av en vännina, som sa att jag kan få "anhörigkort" på gymmet hon jobbar på. Det är perfekt för det ligger nära mig, hon jobbar där, och det blir halva priset. Nu ska vi bara se vilken anhörig jag blir :-). Hjälpe mamma som sagt och lärde mig hur jag ska blogga på den sidan jag pratade om. Men det resultatet får ni vänta en stund på.

#2 Hörde att Endavour kom ner ordentligt, även om de var tvugna att byta plats att landa. Så du satt och njöt av puffandet när de kom ner. Får titta på reprisen.

Kram på er alla. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wassago
0

Jobb som förste dängare anställd av damerna på skuggan.. Skrattande Tja.. kunde ju bli intressant om inte annat!

medde
0

Endeavour kom säker ner efter ha fått väderproblem på KSC, men ett byta av plats till Kalifonien så var allt ok.

#6 Låter tryggt att ha dig Wassago