Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etiketter: sjukdomtrauma
Läst 677 ggr
emiya
0

En älskad familjemedlem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…har lämnat oss. Vår vackra, kloka, stolta svartvita hankatt Gorm fick somna in i onsdags eftermiddag efter tre dagars kamp. Han blev 11 år. Husses favorit, mattes älskade penntjuv, traktens charmör - han fattas oss!Gråter

Detta har gjort att jag gått rakt in i ett skov och mår urdåligt just nu. Har ingen större längtan efter julen, vill bara gå och gömma mig….

emiya
0

Här är ännu en bild på Gorm med hans typiska uppsyn och underbara blick. tyvärr är bilderna inte av bästa kvalitet, tagna med mobiltelefonens kamera.

Han var så klok, förstod att när matte hade ont i ryggen då hoppar man upp på ett bord eller en byrå för att matte ska slippa böja sig för att klappa en….!

Wassago
0

Hua vad hemskt! Att mista sina älskade husdjur gör ont långt in i själen! Dom som inhar egna djur kan inte förstå hur ont sknaden nå sorgen kan göra!

Tänker på er!

Väl mött//I

vanessa
0

Usch, stackars dig. Sådant gör så ont. Tänker på dig en massa. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

[Tassy]
0

åh nej så sorgligt Rynkar på näsan sänder massor av tröstekramar!

Mvh Tassy

emiya
0

Tack för ert deltagande, det värmer! Idag är det redan en vecka sedan han gick bort - jag skräms av tidens framfart!

Ja, det gör väldigt ont, det är så tomt efter honom….

vanessa
0

Det förstår jag. Det kommer det att gå över, hur omöjligt det än låter. En dag kommer du att bara minnas allt underbart och fint du upplevt med honom, och inte det hemska slutet. Kram. Tänker på dig. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

De fortsätter att gå omkring i hjärtat. Fotstegen tar aldrig slut och jag är så glad över att de finns där. Kärleken "djuret" gett kommer alltid att finnas kvar även om det känns ont i hjärtat ibland. Oftast känns minnena bättre med tiden. Kramar om dig! En pälskling är en stor sorg.

Simson kommer med blommor…
…just för att han fortfarande finns med i hjärtat och får det att slå…fortfarande. Utan han hade det stannat för länge sedan.

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

emiya
0

Tack också till dig, Simson, för dina tröstande ord och tack för de fina blommorna!

Vilken vacker katt han var, din Simson!