Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 449 ggr
Wassago
2008-12-17 18:45
0

Datahaveri

Min dator har havererat och fram tills dess att den är fixad kommer jag bara att kunna komma in lite sporadiskt, kommer att lida av svåra abstinens antar jag! Men kommer åter så fort å ofta jag kan!! Väl mött//I

vanessa
2008-12-24 08:15
0

Har också problem med datorn, så den måste få en ansiktslyftning så att säga. Sedan av någon outgrundlig anledning har jag jätteproblem att logga in på iFokus. Kanske en pik från ovan att skärpa mig.

Hoppas att din dator snart mår bättre, så att du också mår bättre. Kram /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

ANNIA
2008-12-24 20:06
0

vanessa när har du problem att logga in på iFokus. Jag har själv haft problem ett par nätter här när det har varit jättetrögt till och med fått time expired. Att skriva inlägg, åtminstone från den bärbara med mobilt bredband har inte varit att tänka på. Tror dom håller på nåt med servern, för så var det förut lite längre tillbaka när dom höll på och fixa med dom, för det har bara varit sent på nätterna (under ett par dagar) jag haft problem.

vanessa
2008-12-31 01:57
0

Samma problem som du hade, Annia. Det är nog högt tryck på servern här misstänker jag :-). /Vanessa

ANNIA
2008-12-31 16:11
0

Nja, tror inte det är högt tryck på servern, i den mening att det är många inne. Utan snarare tvärtom att när det är få inne så kan killarna jobba med servern, med uppdateringar och sånt, utan att det stör alltför många. För det jag märkt är att när jag är in runt 2-3 el senare på natten så kan det vara segt och då är det normalt sett inte många inloggade.

vanessa
2009-01-03 02:20
0

#4 Sant :-). /Vanessa