Medelande från Vanessa
Jag har just nu talat med Vanessa, och hon ville jag att jag ska lämna ett medelade från henne.
Vanessas älskade mamma har i dag avlidit, så Vanessa har ej möjlighet att vara härinne på ett tag.
Är det något ni vill eller undrar om sajten, så kan ni höra av er till mig under denna svåra tid för Vanessa.
Mina tankar är hos dig Vanessa!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Vanessa.
Orden räcker inte till, men en varm kram till dig, lilla fina medmänniska, sänder
Aurelia
Vanessa, ta hand om dig själv nu.. Fäller en tår för din skull och sänder en tanke til dig samt en kram.
Kram
Med vänliga hälsningar
Chess
Sänder dig många krafttankar Vanessa. Hoppas vi får se dig snart igen. Saknar dig tills dess. Kramar

Tänker på dej min vän!
Kramar//I

Vad du har kämpat för din mamma, vilken dotter du är! Med önskan om förnyad kraft och livsglädje/ kram Joline
Jag kommer att ha kontakt med Vanessa i morgon, lovar att framföra era hälsningar här till henne. Dom kommer att värma gott.

Tack. allihopa för erat stöd och tankar. Stor extra kram till dig, Medde. Tänk att få se din vänliga nuna här igen, Ingo. Det kändes bra.
Usch, vad ska jag säga. Min mamma, min hjälte, idol och styrka dog som sagt. Bland det sista jag sa till henne var att hon var min sol, och vi planeter som snurrade runt henne.
Hon var riktigt dålig sista dygnet och gick in och ur medvetslöshet. Vi var med henne på sjukhuset. Men när hon var vaken var hon helt med och skämtade till och med. Det kändes som om skrattet var det sista som lämnade henne.
Nu är det mycket, ringa runt, organisera, stödja bror, få reda på vad som är upp och vad som är ner. Däremellan gråta, minnas, skratta och soooova. Vi kommer att ha en telefonräkningen som inte är av denna värld då jag ringer USA. Mamma kom därifrån och hon/vi har sin/vår familj och vänner kvar.
Hennes katt bor hos oss sedan ett par veckor, och han har faktiskt fått mina katter att bli sams, och nu hänger alla ihop. Men sorgen som han kände när jag gick hem och sa att matte gått bort, var hemsk. Det har nu gått nästan en vecka, men det är först nu som han kommer fram igen. Han har totalt ignorerat mig.
Nåja, ska sluta nu. Ville bara titta in. På morgonen ska jag få min månadsdos av medicin, sedan fortsätter allt annat.
Tack för att ni finns. /Kata
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#7 ja det är hemskt mycket om ska ordnas när man behöver ha sin sorg. Många syrkekramar till dig.
#7 Ta väl hand om dig min vän! Du vet att mina tankar är hos dig hela tiden.

Är så ledsen för er. :( *kram*
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Tack igen för stödet. Det är en berg och dalbana just nu. Jag har blivit den starka känns det som. Min bror mår skit, och jag vill inte att han kraschar. Mammas vänner ringer hit och gråter, hon var väldigt, väldigt uppskattad. Är så otroligt stolt över henne, och det ger mig kraften att fortsätta. Plus att hon förberedde mig för det här. Men saknaden är så stor. Saknar henne så otroligt mycket. Den här veckan kommer att bli hektisk misstänker jag. Allt för att få bitarna på plats.
Usch, vill inte somna förrän jag är helt utslagen, för annars kommer mina tankar och det är jobbigt.
Kata
#12 Låter inte kul. Mörka tankar har en ovana att komma när man ska försöka somna. Men jag önskar dig god nattsömn. Kram

Det skär i hjärtat. Lilla kämpe… Vet hur det kan kännas att mista nån. Fattas så mycket. Man älskar och behöver nån så mycket, och så finns de inte kvar här…
Kram Joline

Begravning är bokad, större delen av hennes vänner i Sverige kontaktade, en del av de Amerikanska vänner och släkt. Men den telefonräkning som kommer vill jag helst inte se. Nu ska jag fixa sångare, plats för fikat efteråt, ordna med begravningsbyrån, boupptäckaren med mera. Det är så många trådar att man blir alldeles utmattad. Men det är därför jag inte är här.
Ska snart lägga ner mitt huvud för att sova. Kram på er alla.

Många kramar till dig vannessa

Tack FerretCrow. Det värmer, precis som alla era andras tankar.
Vanessa! Glöm inte dig själv mitt i allt detta. Lova att du är rädd om dig.
Tänker på dig i massor.
Mvh

Instämmer med meddes inlägg här ovan! Var rädd om dej och kram!!

I förrgår så kraschade jag. Grät och grät. Har nog aldrig gråtit så mycket sedan tonåren. En av mina vänner kom och tog hand om mig, så dagen slutade i skratt och långpromenad. I går åkte jag till gymmet där hon jobbar och på med boxhandskarna och fick avreagera mig. Idag mår jag klart bättre och var ute på katthemmet för första gången på länge.
Imorgon fortsätter arbetet med det hela. Tack för att ni tänker på mig.
Kram
#20 det är en bra vän det! Härligt att du mår bättre. Boxas brukar få ut även den värsta aggretion. Kul att vara på katthem :) Kram

Äntligen tillbaka hit. Har haft så mycket för mig med begravning och allt så det snurrar i huvudet. Sedan har jag loggat in här gång på gång, men inte kunnat komma vidare efter det. Suck.
Ville bara säga hej.
Kata
Ta hand om dig vännen. Jag finns härinne och tittar till hela tiden. Så ta den tid du behöver. Många kramar från oss härhemma

Tack, Medde. Du är en stjärna. Kram tillbaka.