Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettersajtenifokus
Läst 1010 ggr
vanessa
0

Tillbaka nu

Nu har jag tagit mig ur gropen jag hade fallit i. (Simson, jag tror jag hittade dörren.) Tänkte lägga ner energi igen på skuggan. Men ni får ändå ha lite överseende med mig. Så det blir en lugn uppstart.

Har ni frågor, funderingar eller vad det nu kan vara så säg gärna till.

Tack, tack, tack för ert tålamod. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Simson
0

Om du hittat dörren så får jag börja med att fråga vart man letar! Skrattande

Välkommen tillbaka! Du är saknad! På många sätt! Kyss

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Väldigt svår fråga att besvara. Det var snarare en slump. Råkade gå in i den, när jag gick med nedböjt huvud och funderade på var dörren var.

Tack för välkomnandet. Behövde höra det. /Vanessa

Tatsja
0

Åh, fick du en bula då? Eller var det en svängdörr så den gick upp?

Välkommen tillbaka. Ta det lugnt bara. Vi, både Medarbetare till sajten och vi som är medlemmar kommer att ha överseende om du vill ta det i din takt i början. Men det ska vara snäll-snigeltakt. Ingen racer-takt.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

emiya
0

Vad roligt att "se" er allihop igen! Har själv varit borta ett tag och bara kikat in som hastigast. Visst var den här sajten borttagen ett litet tag? (saknade er)

Vanessa, ta det lugnt nu! Bättre om vi får se dig här lite då och då än att du ramlar ner i en grop igen……Glad (Märk dörren så att den är lätt att hitta!)Flört

vanessa
0

Tack, Emiya. Kul att se dig här igen, och mig själv också för den delen. Ja, sajten var borta ett tag. Sa upp den, men hittade dörren och tog tillbaka den. Nu har jag precis skrivit en artikel hit, så lite är på gång. Men med små, små steg som sagt.

Jag ska markera vägen till dörren med ljus, ungefär som man har på flygplan, sedan får jag väl sätta upp en lysande skylt "nödutgång". Fast då tror jag väl att det är toan…

Kramar. /Vanessa

Tatsja
0

Glöm inte reflexer på golvet. Sen pilar på väggen är bra. Skippa indianerna bara. Flört

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

medde
0

Som Medarbetare här på sajten är jag så glad att min goa vän Vanessa tillika Sajtvärd här inne är åter tillbaka. Nu kan det bara bli bättre igen.

Härligt att ha dig här igen vännen Vanessa!

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

emiya
0

#5 och 6 SkrattandeSkrattande!

medde
0

Smiley applaudissements 185.gif

vanessa
0

Tack, Medde, Det var en värmande applåd att möta så här på nattkvisten. Värmer själen. /Vanessa

[Tassy]
0

Välkommen tillbaka Vanessa.

Mvh Tassy

vanessa
0

Tack, Tassy. Skönt att läsa välkomnandet. /Vanessa

[Tassy]
0

Jag tror att de flesta medlemmarna här inne vet hur hårt det är att kämpa, även om vi har lite olika åkommor. Vi vet att du inte ger upp i första taget. Det sägs ju att genom sig själv känner man andra Flört och vi är fighters allihopa, det törs jag gå i god för.

Kram på dig vännen, du gör ett bra jobb.

//Tassy

vanessa
0

Fniss, vi är fighters. På ett sätt så tror jag att det gör oss både speciella och förbannat bra :-). /Vanessa

emiya
0

#14 Javisst!Glad Instämmer helt!

Instämmer med dig också, Tassy!Glad

medde
0

#13/14 Klart ni är fighters! Jag hyser en stor respekt för två och spirit ni besitter!

vanessa
0

#16 Tack :-). Du är f-bannat bra och stark också. På alla bra sätt. /Vanessa

[Tassy]
0

#16 tack SkämsSkrattande

Wassago
0

Hej å välkommen tillbaka min underbara vän! Har allt tänkt på dej! Kul att se er andra med, har själv inte varit här allt för mycket det sista halvvåret pga att det varit allt för mycket runt mej! Men saknat skuggan å den gemenskap vi hade innan! Hoppas vi alla kan hitta tillbaka till den tiden igen!

Du har bytt avart medde ser jag!! Skrattande

Kram till er alla!

medde
0

#19 Så himla kul att se dig härinne igen! Har verkligen saknad dig i massor. Kan säga att jag även håller med dig om att vilja ha tillbaka det som var på sajten, men tror dock att vi kan få det tillbaka för det är väl oss det hänger på, eller hur…..

Avatarren är bytt,. Snygg va? Men man faller väl snart tillbaka till min gamla häst igen. Bytta kanske för jag ville var lite hemlig ett tagFlört

Wassago
0

#20 Allting klär en skönhet! Flört

Du har helt rätt, e oss det hänger på! Å nu när kylan tvingar in oss så har åtminstone jag mer tid framför datorn i min lilla stuga!!

medde
0

#21 Då ser jag fram imot många fina snack i trädar härinne igen. Du ska se att vi kommer att kunna skapa tillbaka "våran" fina stämning här på sajten igen. Våren egna fina Sajtvärd är ju även tillbaka.

medde
0

#21 Glömde! Säger tack för det du sade i inlägget ovan

Wassago
0

#23 Glad E bara ärlig!!!

Å har verkligen saknat er allesammans här inne, ingen nämd och ingen glömd!

Kram från er vän Wassago

medde
0

#24 Så kul att skriva härinne igen. Hoppas nu sajten vaknar.

Så Wassago! Hur "min " underbara vackra skönhet Lady? Hoppas hon har hälsan samt att du har henne kvar!! Ge damen en nospuss från mig. Snälla…….

Hur har du själv det då med kroppen nu när kylan tränger in här över landet?

Wassago
0

Vill du ta livet aav mej kära medde?? En nospuss på Lady kan lätt leda till det! Glad Men hon har hälsan å aptiten den damen, drog i sej 6 dagsgamla kycklingar häromdagen å ligger just nu i hård öms!

Med mej e det skapligt nu, fick en infektion i njuren efter njurstenen så jag har varit rätt off det sista men nu e det som sagt ok!

Hur e det med dej och resten av damerna här på skuggan??

Simson
0

Hej Wassago! Kul att du tittat in igen!

Här har varit stiltje ett tag. Personer IRL har sänkt mig totalt men i övrigt har jag saknat Skuggan även om orken inte funnits. Hoppas precis som er alla andra att vi skall få fart på skutan igen.

Kram alla här inne! Jag hoppas hitta vattenytan snart…

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

vanessa
0

Det är som en vetekudde runt mitt hjärta när jag läser era underbara kommentarer här inne. Har saknat er en massa. Tack för att ni finns. /Vanessa

[Tassy]
0

#28 tack själv Vanessa, för sajten och gemenskapen. Din styrka är beundransvärd.

Mvh Tassy

vanessa
0

Tack, det värmer som du vet att läsa det. /Vanessa

[Tassy]
0

Glad

Farwuq
0

Man hoppas verkligen att sajten kan få ett nytt liv.

Glöm inte att en katt har sju, hur många en sajt har har ännu ingen räknat ut.

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

Den har nog lika många den med, eller hur? Finns det liv finns det hopp?

Jag ska söka rätt på Vanessa och ge henne en riktigt pepp talk!

Farwuq
0

Ja hoppas hon är kry nog att göra en sväng in hit. Jag har förstått vartefter att denna sajt har stor social betydelse för flera.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland