God morgon 20:de mars
God Morgon på er alla. Ser ut att bli en fin dag idag. Jag jobbar hela dagen idag.
Hoppas solen bringar lite extra glädje åt er.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
God morgon, här i djupa södern duggregnar det.
Glöm inte vilken dag det är idag, jag ger en ledtråd: Equinox.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon
Gick och lade mig sent igår kväll, så gör frukost nu. Blev smörgåsar till brorsorna och en hamburgare till mig ligger i stekpannan. Vet inte varför egentligen, fick bara ett konstigt sug efter kött, haha. 
Har töat upp massor här, ser 3/4 av gräsmattan idag!
Med vänliga hälsningar
Chess
God morgon
Hoppas ni alla vaknat till en fin ljuvlig dag. Solen tittar fram lite då och då men blåsten gör sig hört ute! Viner mellan husen..
I dag ska tösabiten och jag ha en dag tillsammans. Först ska vi ge oss ute och leta rätt på filmen New Mooon som kommer ut i dag på DVD, sedan ska vi efter hennes vilja se på Timotej eller vad dom hette från melodifestivale. Så dagen är spikad.
Ha nu en riktigt bra dag alla, och hoppas vi ses återigen på den nyvakna platsen härinne på iFokus skuggfolket!
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Nu har jag lagt ut min första artikel här på sajten
Ska lägga ut en till alldeles strax.
Med vänliga hälsningar
Chess
#4 Så bra det blev!
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Den var väldigt bra och berättande.

God morgon!
Har haft en skitnatt pga av värken, men har fått i mej morgonens tabletter å kaffe å hunnit lea upp kroppen så nu känner jag mej skaplig. Ska ha gäster i kväll så jag kommer mestadels att stå vid spisen här under dagen! 
Ska läsa din artikel Chestnut!
Om du står vid spisen så lär du nog hålla dig varm.

Vad roligt att se att så många har kommit igång.
Wrooom!

#8 sant, men fötterna e redan ömma efter en massa vankandes då värken e övejä**g idag med.. brinner i nacke å rygg! Typiskt när man ska ha gäster å trevligt samkväm! Men men… får dricka mycke vin så blir det lite roligare å ha ont! 
Det är ju ett sätt att ha ont på. Bara det inte blir en vana. Någon gång ibland är ju ok.
Wrooom!

Helt rätt sissie men ingen risk här, måste hoppa över en hel del värktab. de dagar jag ska dricka vin så nån vana e det ingen risk att det blir! :) Å lilleman lär vakna om fem å en halv timma unngefär å han tar ingen hänsyn till att pappsen e trött å fått i sej ett glas el två dagen innan! Dessutom ska jag hämta ett stort as till anaconda i morgon, komer att krävas styrka, snabbhet å precition! 
Se till att den inte får för sig att vara kramgo.
Små snokar håller jag mig till. Allt annat är för stort eller för farligt.
Wrooom!

Ska snart bege mej mot Jönköping å hämta upp min "lilla" dam på närmare tre meter å 35kg flytande stål till muskler! Skali så kul!! Älskar condor!!