Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 811 ggr
Wassago
0

Ville bara säga hej!

Å att jag inte glömt bort er!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men har varit så mycket detta året att jag känner att orken tryter, e inne här å kikar men annars har jag mest varit på reptiler i fokus eftersom jag e medhjälpare där. Men jag kommer åter å jag tänker ofta på er och saknar er!

Hoppas ni mår så gott ni kan!

Kramar/Ingo

vanessa
0

Hejsan, vännen.
Förstår att det varit mycket för dig. Hoppas att allt har ordnat sig med lilla Friden. Det har varit alldeles för mycket för mig också, så jag tittar inte in här så ofta som jag borde. Söker jobb, och nu blir det svårare och svårare med tanke på att folk blir försiktigare när det är pengakriser.

Tänker en massa på dig också, och hoppas att allt går bra för dig. Kramis. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Wassago
0

Jodå, en hel del blev gjort på friden i år även om vi inte hann/orkade/hade råd med allt som var tänkt skulle hinnas med!! Men ormboden e klar förutom målningen, det får anstå till nästa år men djuren e inflyttade å många burkar på plats, elen kom in och vi har numera en riktig adress!! Glad Lilla friden 35!! Nr var vi tvugna å ta, kom med gatan som adressen ligger på..Tillbygget av stugan får däremot vänta till våren, så det blir nog en lite kämpig vinter med två vuxna, en hund, en goja å tre katter på 18kvadrat när kylan tvingar oss in mer å mer… men finns det hjärte rum finns det… Ä fästmön jobbar ju om dagarna å jag e mycket ute i boden så det ordnar sej! Hoppas du finner ett jobb du kan trivas med vanessa å var rädd om dej!!

Kram

Simson
0

Hej! Vad roligt att höra från dig, Wassago! Ta vara på dig och titta förbi ibland! Kram till alla på Lilla Friden!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

emiya
0

Hej, kul att se dig igen, Wassago och läsa "uppdateringen" från Lilla Friden! Hoppas att ni klarar vintern!Glad

Lycka till med jobbsök, Vanessa! Håller fortfarande tummar och några tassar!Glad

Wassago
0

Kom precis hem efter att ah tillbringat ett dygn på kirurgen i Borås med njursten som slog till igår, slut å färdig som människa, em njuter av att åter vara hemma på friden!!

#3 å #4, nu när hösten kommit å lugnet åter börjar sprida sej över lilla friden så e jag snart åter här igen!!

Var rädda om er å kramar från mej//I

Simson
0

Krya på dig vännen! Skickar de allra varmaste kramar!

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

emiya
0

Hoppas att du mår bra igen nu, Wassago! Njursten är inte kul….

vanessa
0

Njursten, jisses kan du inte ta det lugnt någon gång :-).  Skönt att alla är inflyttade, då får det andra komma när ni har tiden, orken och vädret på er sida. Tänker på dig på Lilla Friden 35. /Vanessa

Wassago
0

Tss.. så det e mitt fel att jag fick njurstensanfall Vanessa?!?!?!? humm… lite kvinnligt det där att alltid skylla på den stackars oskyldiga mannen! Flört

Nä emiya det var INTE kul alls.. faktiskt en bland tre  i toppen av det smärtsammaste jag upplevt, kan ju säga att ett skallerormsbett å med allt vad det innebar i smärta som jag råkade ut för -99 var rena smekningen gentemot detta!!

Hoppas ni sover gott nu mina vänner för det skall jag strax göra! :)

vanessa
0

Hoppsan, jag menade verkligen inte att det var ditt fel. Långt, långt ifrån. /Vanessa

Farwuq
0

Hej

Hur slutade historien? Hur gick det med njurstenarna?

Förvånad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wassago
0

Njurstenarna har tack å lov inte återvänt, det som hände sen var att mitt älskade lilla friden brann ner till grunden i februari den vintern.. Min älskade hund Ronja och min underbara vän den Blåpannade amazonpapegojan dog i lågorna tillsammans med allt jag ägde å hade.. Fortsättningen finns delvis under sissis presentation där jag gjorde en "återpresentation" om mej och en liten uppdatering!

sissie
0

Du får kila in där och läsa mera, Farwuq.Glad

Skönt att inte njurstenarna återvänt. Jag har hört att njurstenshugg är det som är mest likt värkarbetet under en förlossning hos oss kvinnor.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Wassago
0

Ja, det har jag åxå hört sissie! Det var en jävu**k smärta tills jag väl kom in på lasarettet å dom kunde ge mej morfin!

sissie
0

Och det får vi tjejer stå ut med då vi inte får morfin då. Fast det finns ju annat att ta till.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Wassago
0

Å andra sidan sitter varje värk inte i mer än nån minut per gång eller däromkring! och är på topp bara en tredjedel av den tiden, här snackar vi värktopp ihållande i två tim i sträck! Flört

sissie
0

OK lite skillnad. Har ju inte råkat ut för njursten så jag har ingen erfarenhet av det. Men jag kan förstå då jag fått barn några gånger.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Wassago
0

Ja, föda barn e nog inget mansgöra ens om det vore möjligt! :)