Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 721 ggr
Farwuq
0

God morgon 24:e mars

God morgon alla skuggor!

Hur har ni det, hoppas det är bra och att ni sovit gott.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sissie
0

Jodå. Man har sovit gott i natt. Känner mig rätt utvilad.

Idag ska man till jobbet lite senare. Ska se om jag kan komma iväg och köns- bestämma en av mina små ormar.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Wassago
0

God morgon! kastar i mej en snabb frullle, hör att lillrn snart vill upp! Glad

Chestnut
0

God morgon!

Kikar in här en snabbis. Har ätit frukost nyligen och innan dess haft lite smått panik. Fick nämligen ett telefonsamtal från dolt nummer till min mobil vars mikrofon är trasig så kan inte prata i den = ingen idé att svara. Personen lämnade ett röstmeddelande men hade inte tillräckligt med pengar för att ringa upp och lyssna av meddelandet. Panik! Trodde att det var gymnasiekansliet eller Sahlgrenska. Satt på nålar fram tills affären öppnade så att jag kunde köpa påfyllning på kontantkortet och lyssna av mitt meddelande.

Hade oroat mig helt i onödan, var en felringning. Flört En läkare jag aldrig hört talas om från en mottagning jag aldrig varit aktuell för.

Ska duscha nu och sedan bege mig till skolan!

Hoppas ni alla får en trevlig dag Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Då fick du en sådan där morgon så man går på högvarv hela dagen. Lägg dig tidigt ikväll eller sov lite middag. Sådana mornar är inget man önskar sig.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

#4 Lyckades lugna ner mig under dagen Glad

Har gråtit en skvätt idag, varit klantig och fixat inför morgondagen då en kompis och min yngre bror fyller år.

God natt alla "skuggor"!

Kyss

Med vänliga hälsningar
Chess