Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etiketter: sajtenifokus
Läst 855 ggr
sissie
0

Ny medarbetare

Chestnut, som tidigare varit artikelförfattare på sajten, hälsar vi välkommen som Medarbetare i stället. Mycket tack vare hennes fina artiklar.

Välkommen!

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

Välkommen!

Glad

Nu har vi åter liv på sajten.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Chestnut
0

Tack! Hoppas på att jag kan bidra med mycket till sajten. Glad

Det är trots allt iFokus viktigaste sajt för några (bland annat mig själv). Hoppas på att vi blir fler som uppskattar denna fina sajt!

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Det gäller att sprida ut det till alla som var här förut på ett eller annat sätt så de hittar tillbaka.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

Jag ska sätta mig ned under helgen och börja försöka komma ihåg alla som varit med här sedan starten, så ska sajtvärden sissie försöka få kontakt med dom alla.

Vilken jag ser verkligen fram imot då jag varit med från den här sajten låg på ritbordet. Man har i månader varit helt ensam härinne. Att kanske få återse flera av dom "äldre" medlemmarna återigen ser jag verkligen fram mot, men även alla nya som kommer att upptäcka sajten. Kan det bli bättre?

Men vill även smita in i den här tråden och säga ett stort lycka till den nya sajtvärden sissie. Hon känns verkligen som den absolut den rätta och perfekta sajtvärden härinne. Så det är med en stor lycka jag ser sajten vakna igen med en ny men rätt kapten ombord!

Samt Chestnut hjärtligt välkommen!

Så till den nya sajtvärden sissie och oss mediarna kan jag väl få önska oss ett riktigt lycka till, för det är vi alla här värda.

Kramen från meddeFlört

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥