Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettersajtenifokus
Läst 846 ggr
sissie
0

Ny sajtvärd

Jag har tagit över manteln som Sajtvärd för Skuggfolket.

Jag tycker att sajten är bra så jag kommer inte att göra en massa förändringar. Medde är mitt stora stöd i arbetet då hon har varit med från början tillsammans med Vanessa. Så hon kommer att lära upp mig.

Vanessa kommer att vara kvar som Medarbetare på sajten, så hon är kvar också.

Vem är då jag?

Jag har själv troligen Asperger men ingen diagnos på det. Två av mina barn har Asperger varav den ena även har ADHD.

Jag bor tillsammans med min gubbe söder om Stockholm i en villa. Vi har totalt fem  barn varav en har flyttat hemifrån. En hund och tre ormar ingår också i hushållet.

Jag hoppas att vi lär känna varandra mera ute i trådarna.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

Låter toppen! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

Farwuq
0

Så kul att du kunnat få fart på sidan igen, den har verkligen berättigande.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sissie
0

Hej på dig drake! Kul att träffa dig. Japp visst är det roligt att Skuggfolket åter finns med bland sajterna. Nu ska vi bara få hit de andra också.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

De kommer, vi får först väcka de som varit här innan. Man kan ju se vilka som skrivit seriösa inlagor i historiken. De kan man PMa och be komma tillbaks.

Flört

sissie
0

En god tanke. Det ska jag fundera på.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Wassago
0

Låter bra det! Du verkar passa bra här! Glad Jag e ju hitlockad igen i alla fall, en liten början! Fast så jäkla liten e jag ju inte!Flört

sissie
0

Du behöva här med din humor.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

Wassago klar du ska vara med på högsta varv, du kan ju handtera ormar, så…

…då klara du nog även ett och annat "gift-troll" om de nu skulle komma.

Tungan uteFlört

Wassago
0

Haha, högsta varv finns det inte så långa stunder av numera, dom spar jag till mina kobror tror jag, men e med så gott jag mäktar med! Skrattande Fick mej en jäkla dans med min stora Skogskobra kille för ett par månader sen, 30min höll han på å härjade, innan han åter var på plats å upphört att attacera husse som en galning å kasta sej kring, snabba som blixten skogskobror! Jag var helt genomblöt efter den fajten! Men var nyttigt! Satte fart på livsandarna! Flört

Farwuq
0

Ja livsandarna fick sig nog en dust. Du blev säkert 10 år yngre på kuppen av den kampen.

Flört

Wassago
0

Japp!! Glad Fast det fungerar tydligen inte riktigt på samma sätt för fästmöer, dom verkar nästan åldras tio år efter att hon fick höra talas om den!

Farwuq
0

Skrattande