Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 808 ggr
Farwuq
0

God morgon 27:e mars

God morgon alla skuggisar. I dag är det lite svalare och blåsigare, man får ta det som det kommer.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Wassago
0

Här hänger det ett vår regn i luften! Skall bli gräsänkling över dagen, blir av med både unge å fästmö! Jisses vad skönt jag ska ha det! Skrattande Fast  det blir gott när dom kommer hem med!

Farwuq
0

Iskallt regn även här, jag klarade mig precis efter att varit en sväng på City Gross.

medde
0

God morgon!

I dag blir det nog en dag med halvfart, tösa min är krasslig i halsen och somnade redan kl 21,15Förvånad Det har inte hänt en fredag sedan hon var en liten..

Men hundar. tvätt och allt annat stannar inte av för det. Regnet är nog inte förbi här, men lite grått är det nog allt ute!

Ha en underbar dag alla, hoppas vi ses under dag/kväll

Mvh

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Chestnut
0

God dag!

Började morgonen i ett blodbad Förvånad Blödde näseblod för första gången på många år..

Kastade på mig kläderna sedan och åkte ut till hästarna. Fältet som hagen är på är av en tung jordtyp så istället för att smältvattnet åker ner stannar det på ytan. Halva hagen var avgränsad med en 1-2 m bred "flod". Självklart stod hästarna på andra sidan och vägrade komma över till min sida. Jag mitt nöt hade på mig gympadojjor så att plumsa genom var inte någon idé.

Men mockade och fixade i alla fall inne i stallet. Glad Gullade med några föl på lösdriften med. Sen stod jag en lång stund och tittade längtans fullt mot huset vi förhoppningsvis flyttar till under sommaren. Är sååå fint utvändigt!

Så nu är jag hemma och har jätteont i knäet men är nöjd med vad jag har uträttat under förmiddagen Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Här har vi förklarat krig mot lite dammråttor. GladPlockat och stökat en del. Tänkte faktiskt ta en tur till återvinningsstationen för att slänga sådan där som man inte blir av med någon annan stans. Jo mors du. Bilkön till stationen ringlade sig ner och ut från området och bort till nästa korsning. FörvånadVände och åkte hem. Ska göra ett nytt försök om den stund i hopp om att det inte är lika fullt av bilar.

Tänk vad våren ställer till med. Alla ska slänga sopor.Flört

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

Jisses vad du står på! Full fräs hela tiden.

Flört

Chestnut
0

#6 Absolut! Är rastlös av mig och vill göra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt Flört Sen att kroppen inte hänger med är en annan femma (är glad över att sjukgymnasten är bortrest nästa vecka - där är en som inte skulle bli så glad över dagens göromål Tyst)

Med vänliga hälsningar
Chess

Wassago
0

Jag saknar mina hästar! Tvingades göra mej av med dem efter bilolyckan. En fjording som jag hade ridit in själv och höll på med inkörningen, en två årig arabhingst som jag nyss hade fått hem senn tre chettisar!

Chestnut
0

#8 Försstår att du saknar dem! Höll på att klättra på väggarna när jag inte träffat hästarna på två månader! Skrikandes

Med vänliga hälsningar
Chess

Farwuq
0

Tur att jag aldrig börjat med hästar, då slipper jag ju saknaden.

Tungan uteFlört

sissie
0

Jag har aldrig riktigt varit hästtokig även om jag några somrar som tidig tonåring höll till i ett travstall och hjälpte till med hästarna. Stalldrängen tyckte det var kul med hästtokiga tjejer som hjälpte till. Bonden var mera butter av sig men accepterade oss.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

#10 Fast hästar ger otroligt mycket.. Oerhört personliga djur!

Ska käka kinamat med familjen nu och sedan släcka ner för earth hour. Kan hända att jag tittar in efter det men troligen inte.

God natt! Glad

Med vänliga hälsningar
Chess