Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 704 ggr
Farwuq
0

God morgon 29:e mars

God morgon till denna fyradagarsvecka.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sissie
0

God morgon! Kul att se någon mer som är vaken.Glad

Och vad har denna vecka att bjuda på? Det gamla vanliga till att börja med. Morgonen här började med ett ihållande regn. Det lär smälta bort en hel del av den snö som finns kvar.

Bilen är allt annat än ren så någon dag ska jag ta en tur förbi biltvätten. Tävttar hellre på biltvätt än låter bilschapoo rinna ner i dagvattenbrunnarna.

Igår så åkte jag till återvinnigsanläggningen. Där var det låååååång kö. Så jag chansade på att en annan station inte skulle vara lika mycket kö på. Den stationen var i princip tom på bilar. Mycket konstigt.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

Jag var också på en återvinnigsanläggningsstation i höstas och märkligt nog var det en massa människor där med skräp, var får de allt skräp ifrån och varför hämtar de inte mitt där hemma!?

Flört

sissie
0

Ja säg det. Vi håller på att bygga ny tvättstuga, avvecklat ett akvarium och lite annat smått och gott som man lägger på hög. Man har ju en allt för bra förmåga att spara på bra-ha-saker. Det är dom vi rensar ut nu.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

God morgon!

Full fart på mig från start, som vanligt Flört Har bara varit vaken i dryga timmen och hunnit äta frukost, duscha, sminka mig, föna håret, gå till affären och ta ut pengar. Nu sitter jag klar för att åka in till stan med 20 min kvar tills jag behöver gå till bussen.

Idag står sjukgymnastik (utan sjukgymnast Tyst) och klippning på schemat. Har inte riktigt bestämt mig för hur mycket jag ska klippa av men blir åtminstone 4-5 cm.

Sen ikväll ska jag skriva färdigt min faktauppsats om "Stridande parter i Kongo-Kinshasa" och påbörja min reflektion över hela arbetet. Vore så skönt att ha det undanstökat och bara få njuta av påskledigheten.

Hit kommer det snart conteinrar som står på området i två veckor. Dock brukar de bli fulla snabbt så man får vara tidigt ute. Vi har två källarförråd att rensa ut och en hel del möbler här uppe att slänga inför flytten. Kommer inte ha någon säng på ett par månader Flört Men ska bli kul att flytta så klagar inte!

Hoppas ni alla får en jättetrevlig dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Wassago
0

Själv har jag varit ute på långpromenad med hund å unge i tre timmar i ganska blöt natur! Sen åt jag helgskinka m en burk sparad rödkål å kokt potatis till lunch med äkta grovmalen slottsenap! Å nu ska jag lägga mej å vila middag. En ganska bra dag idag! Önskar er alla detsamma! Glad

Farwuq
0

Jo, det låter som en bra dag.

Flört