God morgon 30:e mars
God morgon, idag har vi "vit tisdagen".
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Vit tisdagen? Det var något nytt för mig. Det lät föresten passande då det fortfarande är vitt på marken.
Fåglarna är igång och sjunger. Massor med fåglar. Mest blåmesar, talgoxar, björktrastar men även några andra också.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
I går var det blå måndag eller svart måndag. Så har vi alltid sagt i min del av världen.
God morgon
Här gasar solen utomhus, helt omöjligt att försöka ta sig en sovmorgon.
Idag ska jag ta mig in till stan på den uppskjutna shoppingrundan med en kompis och sedan måste jag ta tag i uppsatsen jag skulle ha skrivit igår..
Får se om jag hinner ut på altanen en sväng och kan börja rensa rabatter.
Med vänliga hälsningar
Chess
Här är också sol och vi har 9,3°C.

God dagens, jag sitter i bilen på väg hem till norrland. Långväga resa ifrån Skövde. Är framme i kväll.
#5 Som sagt, är jättefint väder här i Skövde (spännande med en till Skövdebo!) 
Med vänliga hälsningar
Chess
#6 Är du ifrån skövde? 

Killen är inrotad skövdebo, medan jag är norrlänning som är på väg att ombilda mig till skövdebo 
#7 Bott här hela mitt liv.
Ska dock flytta ut på landet om ett par månader. Fast bor fortfarande i Skövde kommun då 
Med vänliga hälsningar
Chess
Bor du i stan nu?
Jag håller till strax före värsås, men är mycket inne i stan, killen har sitt kontor på Gothia Science Park 
#9 Bor nära Coop Forum
Är en hel del ute i Värsås dock då kompisen bor där. Flytten blir dock åt Töreboda-hållet.
Har suttit på ett café hela eftermiddagen, uteserveringen men två nära vänner och bara pratat och ätit jordgubbscheesecake. Nu är all energi till att göra något borta, förutom att ta ett varmt bad…
Med vänliga hälsningar
Chess
Nu börjar folk att på allvar flockas på trottoarserveringarna.