God morgon 31:a mars
God morgon och glad dymmelonsdag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon. Lade just upp en tävling på sajten.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
God eftermiddag!
Har en allt annat än bra dag idag. Gör ont att gå från sängen till badrummet, gör ont att försöka äta, gör ont att överhuvudtaget existera.. Magkatarren känns av, knävärken känns ordentligt, nacken är stel, armbågen ömmar och har en djävulsk mensvärk.
Så håller en låg profil idag, ligger mest i sängen och försöker att sova bort allt ont.
Hoppas att ni andra har en trevlig dag!
Kram
Med vänliga hälsningar
Chess

Jag har en förvånansvärt bra dag, med tanke på att jag packade upp frysvaror på jobbet igår. Fast jag har å andra sidan bara matat djuren, bäddat sängen och suttit vid datorn hittills…
Ska köra 15 km till apoteket efter citodon nu, och hoppas att det finns några kronor i plånboken att handla mat för (finns kanske mer på något kort om jag har tur). Efter det en liten sväng med några hundar och låta resten springa av sig i hägnet.
Ska försöka städa några burar ikväll oxå, så jag har färre kvar imorrn.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Så tråkigt hoppas det blir bättre snart.
15 mil till ett apotek det är väldigt mycket, finns inte systemet med lokal ombud kvar?

(När jag var ung så kunde man på vissa ställen i glesare bygd hämta varorna hos en handlare eller dyl.)

#5 Inte mil, km, så det är inte långt alls, med tanke på att jag bor mitt i skogen! Jobbar dessutom på konsum i en by 3 mil bort, där vi har både apoteksutlämning och från bolaget, så är jag lat kan jag se till at få skickat till jobbet!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Har läst att man kan få sina apoteksvaror via posten också.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Puh… så fel man kan läsa!

Nu äntligen börjar kroppen foga sig lite, lite.. Men usch, vilken hemsk dag det har varit! 
Med vänliga hälsningar
Chess
Hoppas att du trots allt fick sova gott
#10 Jodå, fick lite sömn i natt 
Med vänliga hälsningar
Chess