Kul. 
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Vet inte hur du gör men när jag har den "stora bilden" uppe i programmet (sidan efter att man har fyllt i webbadressen) kör jag en print screen och beskär sen.
För att ändra stil/format trycker man på uppdatera knappen (redirecting) nere till höger under bilden. 
Med vänliga hälsningar
Chess
Det funkade!!!

Det är ett klipp från minförsta roman.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Spännande 
Med vänliga hälsningar
Chess

Vad skriver du för typ av romaner draken? E själv en bokmal med näsan nere i minst tre, fyra böcker samtidigt! 
Jag har skrivit en romanserie med hitintills sex färdiga romaner på ca 300-340 a5 sidor. De finns på You2Book under pseudonymen "Aurora Borealis" (Norrsken).
De handlar om Ove och hans vänner och de äventyr de råkar ut för. Ove pressenteras i den första romanen "Ove-En harmlös polare". Han är en ung arbetargrabb som har en hel del tendenser till blandmissbrukare. I den första boken brottas han och hans vänner med en satanistisk sekt.
I de följande böckerna så fortsätter och vidgas äventyret rejält.
Läs gärna och våndas.
Del 3 (Spindelns gyllene vingar)

Håller nu på med kapitel 11 om Ove-En harmlös polare! Gillar den!
Kul att du gillar Ove.
Kap. 11, då lär han precis hittat gångarna under huset.
Erkänn att Ove är en go grabb!

Kommen till kap 22 måste jag sägaa att jag har hejdlöst roligt åt Ove och hans vänner även om skrattet ibland sätter sej i halsen! 
Jo men det är lite också meningen.
Boken skildrar några i samhällets "utkant". De är lite bestialiska ibland, men…
De är likväl "hjältarna" i boken.

Jag ska sätta mig ner och korrekturläsa den, med papper och penna (jag är inte någon vidare fena på svenska). Man kan kanske ge ut den via "Vulkan" eller så…
Tror du att någon skulle köpa den?

Haha, ja förutom de allt för bisarra dragen så stämmer Ove in på en del bekantar man haft förr om åren! :) Han e skön Ove! Men mina skinksmörgåsar tog ett extra varv i magen när jag läste om Oves misstag… 

Ja, en del korr behövs och kanske lite finslipning av materialet men tror absolut att folk skulle gilla den! Den är underhållande, rolig, bisarr och udda! En bra kombination! Jag skulle absolut köpa den! Är Ove med i de övriga böckerna med?
Ja Ove är med i de övriga med.
Böckerna handlar om Oves liv fram till ca 2005 dvs ca 20 år. Det dyker upp fler människor vartefter och han tvingas flytta till Småland dfa kommunen river huset.
Ove finns i verkligheten och vissa episoder i boken är faktiskt mer eller mindre verkliga! (Förutom huset så har bl.a. Katten och kaninen har funnits.)

Huset har funnits här i Lund och det revs i slutet av 80-talet. "Ove" bodde där och vi kokte hembränt på hans dass en december natt 1982.

Hehe, ja.. Jag e inte förvånad!
Kommer att läsa resten med kan jag lova!
Du komer att finna en galen samling människor och helt sjuka händelser.
Jo, det stämmer det spökade faktiskt i det gamla huset, det var någon som gick på vinden.
Här kommer koordinaterna till platsen där huset låg.
RT90: X: 6175438, Y: 1335140
WGS84: Lat N 55° 40' 48? Lon E 13° 11' 3?
Decimal: 55.6802, 13.1843

Då har jag läst färdigt den första historien om Ove å hans vänner!! Mycket trevlig läsning draken å många skratt! Ser fram emot att fortsätta med nästa!! 
Tackar tackar, hoppas fler läser mina utkast till böcker.

Tvåan är "Guds stolta svärd", den börjar med händelser drygt ett år senare.
Det är nu som Ove får nya vänner och köper sig en rejäl skogsfastighet nära Markaryd i sydligaste Småland.
Ladda gärna ner pdf filen, det blir lättare att läsa och söka i texten.
Jag nosar nyfikent på you2book själv då jag har en amatör hobby författare i magen jag med.. hur är det med norska böcker där?
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Nä det är inte någon norska där vad jag vet, det finns engelska och svenska samt förberett för holländska.
Aktiviteten på You2Book är inte så hög numera, som det var till en början och det verkar som admingruppen tappat sugen mer eller mindre. Jag är definitivt den store skribenten där inne med sex färdiga fullskaliga romaner.
Det finns ett par skribenter till som skriver intressant, men många borde nog ha förberett sina texter - sätta upp stolpar och tänka igenom linjer och så - innan de skrev. Mycket är hopkok där det händer alldeles för mycket redan i första kapitlet, de bygger inte upp sin historia.
Läs gärna och gör din egen bedömning.
#24 i så fall kommer jag nog inte publicera något där, jag har redan provat lyckan på Kapitel1.se där aktiviteten är rätt hög, och där var det rätt ljummet interesse för något annat än svensk. Jag är ju norrmann och skriver bäst på norska trots allt.. Men läsa kan man!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Jag har funderat på att skicka in mina texter på Kapitel 1 men jag ska bara försöka att fixa de värsta språkfelen först.