God morgon 24 april -10
?pp?? ???
?u????s åd u???p ??pun s?s ?s?u?? i? ??? ???s '??p?ö? ui? ?? ???suö ??? ?u???n? i ?å? u??i????? ?ä ??p s?uuä? ??? ????öq ??p ??o ??p i ?ui? ås ??ui?s u??os ¡??p ?????? ui? ?u u? ??i? ??u??? ???? iu s?ddo? ¡uo??o? po?
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Här i söder är det sol men något kyligt, träden börjar att grönska och snart blommar de vilt. Med lite tur kan vi få 15°C på söndag.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God morgon! Sån text innan morgonkaffet tar sin tid att lista ut medde!! ;) Idag skiner solen å jag väntar bara på att lilleman skall vakna så ska vi ta en tur till Lilla friden som äntligen står på plats!
Igår var jag å valde ut golv, innertak, tapeter och färger. Nu ska jag bara hitta kaminen sen kan byggarna köra igång på allvar igen! Men nog ser det ut som att friden skall vara bebolig till midsommar! Äntligen!! Bara 13-14 månader senare än utlovat!
God morgon!
Mindre ledvärk och mer bröstsmärtor idag. Anar att det gror en sjuhelsikes förkylning i mina lungor för tillfället 
Känner mig piggare iallafall, och sörplar actimel, verum fil och gud vet vad tillsammans med magmediciner för att kunna äta och behålla min lilla energi.
God dagens,
Hade planerat att vila upp mig hemma och ringa VC då jag mår riktigt kasst. Men sen påmindes jag om att det är pappas helg (dvs, han får umgås med mina bröder) så för att undvika bråk får jag hålla mig hemifrån. Så ska pallra mig iväg med syster till ett café i ett par timmaroch sedan får jag se. Kanske att jag går på spelning ikväll men tvivlar starkt på att jag orkar. Vet knappt hur jag ska orka gå ner till bussen… Gör så ont och är så förbannat trött och febrig! 
Hoppas att ni andra får en fin dag. 
Med vänliga hälsningar
Chess
#2 Så underbart det låter att lilla friden är så gott som åter klar igen.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Jag har lekt bonde med maken idag. Jag har hantlangat när han har fixat fårhagens stängsel, bara 3 trådar kvar att spänna, så kan de flytta ut igen. Sen försökte vi verka klövarna på dem, men måste köpa en bättre sekatör, den vi trodde på gick inte alls. Sen klippte vi dem, dvs jag höll, maken klippte. Inte blev de snygga, och inte blev vi klara. Lisa och Ture har lite finlir kvar, Vilja utan horn (läs handtag) är kvar hela hon till imorrn.
Nu bakar jag limpor, och låter bli värktabletter ikväll. Dicker rött vin istället! Mycket godare, och lika bra om det bara gör lagom ont!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter