Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 678 ggr
sissie
0

God morgon 25 april

April är snart slut. Dagarna blir varmare så man kan vara ute allt längre stunder utan att frysa.

Idag blir det trädgården som ska få sig en uppsnyggning. Får se vad man gör. Räffsa lite mera, klippa ner rosenbuskarna blir det kanske och köra bort lite ris och sånt till återvinningen.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Maria
0

Vaknade med en gräslig huvudvärk klockan 05.00. Tyvärr kan jag inte skylla på alkohol eller osunt leverneFlört

Tog två treo comp som kan göra susen emellanåt.

Nu sitter jag här med ett svagt dunkande och jag mår lite illa men det brukar jag göra av treon.

Fy, jag som hade tänkt att göra så mycket idag.

/Maria

sissie
0

Huvudvärk är inte roligt. Man kan knappt tänka då. Och försöka göra något vettigt blir mer en plåga. Hoppas det går över snart.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

medde
0

God morgon

Härlig dag över Sthlm, solen skiner i alla sin prakt och det är bara att njuta. Vädret ska bli sämre under em. Vad det blir under dagen vet jag inte med det står nog lite taekwondo träning på listan…

#1 Massa med varma tankar till dig och hoppas din dag blir bättre.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Farwuq
0

Morrn morrn, sol i söder och allt börjar att grönska så smått.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

medde
0

Precis inkomit från en härlig prommi smed hundarna, så mycket vitsippor det kommit fram nu i backarna runt här. Våren ser verkligen ut att göra sitt intåg över Sthlm nu

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥

Vattnadal
0

Vitsippor, vi har precis fått tussilago! Jag hoppas på blåsippor vilken dag som helst, men de vita tar nog ett bra tag till…

Här har det varit strålande väder. Fårhagen är nu helt fixad, så på onsdag ska Ture och Vilja flytta ut. Vi ska ha stängslet på med el nån dag först, för att lära räv och lo att hålla sig borta. (nån av dem var nog här nyss, för en av hundarna körde lite mufflande larmande varningsljud ute i en hundgård nyss) Lisa med 3 småknytt till lamm får vänta ett tag till.

Fingrarna är faktiskt en aning bättre, bara stela och svällda, inte hysteriskt ontiga som tidigare i veckan. Värst om morgonen och kvällen dock.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter