God morgon 4:e maj
God morgon, hur står det till?

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God Morgon..
Jootack, det står ganska still..
Jag var hos tandläkarn igår och har fortfarande ont där hon lagade. Besöket triggade igång en 7-helsikes migrän och fibrovärken är dubbel mot "normalt". Så det blev inte många timmars sömn inatt…
Blir en dag i sängen idag med andra ord….
Jag ska till tandläkaren idag, jag tappade en krona i söndags. I får se om hon kan fästa den igen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
#1 Hoppas att det går över snart, låter inte alltför behagligt.. 
Jag sov lite för länge imorse och fick stressa iväg till skolan. När jag väl kommer fram visar det sig att klassen har nationellt prov i engelska = mina lektioner är inställda. Så jag åkte hem igen och la mig i badet en stund.
Lite bökigt med gipset men det funkar.
Så nu ska jag plugga matte och sedan ha mattelektion i eftermiddag. Därefter sjukgymnastik.
Känner mig betydligt bättre än igår men är fortfarande lite geléklumps-känsla i kroppen.
Med vänliga hälsningar
Chess
Hej hopp…
Jag tror jag fick din gelékänsla eller något Amanda
jag är segare än sirap, matt och yrslig och allmänt konstig. Har sovit ca 11 timmar ändå, mot mina normala 8. Förmodligen hangover efter mitt sammanbrott igår.
Vaknade av att jag nös så jag flög ur sängen (…) riktigt vrålallergisk, ja se de kom ju och bröt upp golvet i morse för att åtgärda vattenskadan. Mögel överallt. Suck…
#4 Spännande sätt att vakna på
Jag kanske smittar? haha
kommer göra alla här inne till geléklumpar!
Jag är lite butter på min sjukgymnast. Egentligen inte hennes fel, hon har helt enkelt överbokat sig (som vanligt…) men känns mindre kul att vänta 35 min för att hinna växla 2-3 meningar. Skulle behövt prata med henne ordentligt.
Med vänliga hälsningar
Chess
#5 Men ash vad trist med ett sånt stressmöte! 

Klarade mig utan värktabletter igår, då jag satte mig med händerna på en kudde och vilade när det började kännas.
Idag har jag jobbat, och kunde klara mig utan tabletter igen. Det var nära, men då bestämde jag mig för att vänta till efter lunch (kan ju vars snäll mot magen) och sen släptte smärttopparna.
Nu ska jag gå ut och mata hundgårdshundarna, flaska lammen, mata kaninerna, ge fåren kraftfoder och fråga hönsen om de tänkte stanna inne. Får stänga in dem senare annars.
När det är klart ska jag slänga ihop en redning, 2 påsar färssås och göra lasagne. Efter middagen ett hett bad, och hålla tummarna att jag får ännu en citodonfri dag. Har inte haft 2 i rad utan att fuska med vin istället på länge! Imorrn är det kört, det vet jag, för då jobbar jag 8-19.15. Gråter nästan alltid i bilen på vägen hem av trötthet och värk, om jag inte får prata telefon för att avleda mig själv.
Ser även fram emot möte med reumatologen på fredag, sen rymma till skogs för lajv på söndag till söndagen efter!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Hoppas det går bra med era tänder #1 och #2.
11 timmars sömn. Det har man inte fått på flera år. Jag minns att om jag sov så länge så var jag också seg som sirap dagen efter. Vaknade till först emot kvällen när det var dags att gå och sova igen.
Kul att du slapp värktabletter idag, Vattnadal. Värktabletter kan ju trubba av annat också när det trubbar av värken.
Passa på att njuta också mellan alla saker du hastar emellan. Stanna upp en stund och bara njut av våren.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!

Följde med maken ut när han bytta vatten och mockade hundgårdar.Lät några springa i hägnet en gång till, bara njuta och busa, det är härligt!
Fast nu får jag välja på attans snabbt bad eller missa NCIS…
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter