DAGS ATT RÖSTA!
Nu är det dags att avgöra vem som vinner boken "Vardagshälsa". Andra och tredje pris är ifokus-Plus eller ifokus-Minus.
Sista röstningsdagen är 5 maj.
Bild nr 1 Här kommer några av de som håller mig igång - Vattnadal
Bild nr 2 Något som verkligen får mig glad, är de underbara små pipen av en nyfödd kull - Vattnadal
Bild nr 3 En mysig tur i släden på vintern med min älskade Gejsa gör mig alltid glad oavsett hur kallt det är! - Rita-S
Bild nr 4 Min älskade Ika som jag fick ha i mitt liv i 15 år. - Epicindy
Bild nr 5 Min hund Max gör mej glad, när han springer runt som ett yrväder här hemma varje dag - MaaariaS
Bild nr 6 Att se samspelet mellan människa och djur är något helt underbart - medde
Bild nr 7 Sommar och sol:-) Så härligt det kan vara att bara ligga och slappa i solgasset - medde
Bild nr 8 Jag får en puss på kinden av en åttaveckors mammalös gepardunge i Sydafrika. En av de bästa dagarna i mitt liv!!! - Epicindy
Bild nr 9 Min lilla dotter gör mig glad. - Farwuq
Bild nr 10 Datorer och teknik gör mig glad - Tassy
Bild nr 11 Två saker som gör mig glad i en bild, snön är på väg bort och min älskade häst - Chestnut
Bild nr 12 Vatten gör mig glad. Det får mig att känna mig lätt och fri, jag kan röra mig utan smärta. - Tassy
Bild nr 13 Minnena efter min vackra katt " Destiny" gör mig glad… - fibro
Bild nr 14 Jag har inga bra nytagna bilder som jag tycker kvalificerar sig, så jag väljer en som har några år på nacken. Bilden föreställer en enögd pappa med det dyraste i livet - mina guldklimpar. - peter54
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!