Nu är det slut
Nu är det slut.
inget mera planerat återbesök hos knäortopeden. inga mera röntgen, MR eller liknande.
För idag hände det som jag önskat men inte vågat hoppas på; JAG FÅR BÖRJA RIDA IGEN!
Känns helt otroligt. Mitt knä är tillräckligt bra. Visst det är arbete kvar men det känns mest som finputs. Dessutom finns risken att knäskålen hoppar ur led igen så att jag måste opereras igen men det kan jag inte gå runt och oroa mig för.
Idag är jag bara glad. kan knappt sätta ord på hur glad jag är.
Med vänliga hälsningar
Chess
Skönt! :D Grattis och välkommen tilbaks i sågspånet!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Tack Rita! 
det tråkiga i det hela är att jag och min knäläkare kommer så himla bra överrens. Idag satt vi och skrattade åt allt elände jag haft med armar och knä. Haft läkaren i snart ett år och nu tar det bara slut.
Men det ska bli så kul att börja rida igen :-) Om allting går som planerat blir premiärturen imorgon!
Med vänliga hälsningar
Chess
Hoppas det går bra då :)

Vad kul att du ska få komma upp på hästryggen igen! :)
//Angelica
Medarbetare på Hundar iFokus
GRATTIS!!! 
Vad glad jag blir Chess :D Grattis vännen. Klappa hästen extra åt mig. Har inte kunnat rida på flera år.
Grattis
/Maria
Tack allihop 
Sjukgymnasten plockade dock ner mig på jorden idag. Är inte realistiskt att varken nyligen-gipsad-handled eller knä håller för ridning. Inte än.
Efter lite diskussion kom vi dock fram till att jag får ge det ett försök. Har läkaren sagt att det är okej så får jag försöka. Går det bra är det toppen, händer något får jag se till att sätta mig på akuten när skadan är färsk för att få det dokumenterat.
Så ridning blir det imorgon såvida det inte ösregnar.
Dock börjar oron smyga sig fram, tänk OM knäskålen hoppar ur led, tänk om jag flyger av?
Men det finns bara ett sätt att ta reda på det och det är klättra upp i sadeln imorgon och njuta av en ridtur på min alldeles egna häst :-)
Med vänliga hälsningar
Chess
#6 Lovar att klappa på pållan lite extra från dig 
Med vänliga hälsningar
Chess
Du får väl kanske undvika en vild rejsatur i skogen i pysande galopp då kanske :) Och får nog rekna med en "innridning" på dig själv kanske med! 
Låter ju jättetoppen att du får börja rida igen. Grattis!
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Grattis, rid på

Rid i natt

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Sådär. Hemma från hästeriet igen
Är ruggigt trött så vill ni läsa om dagens ridtur finns det en tråd här.
Med vänliga hälsningar
Chess