God morgon 26:e maj
God morgon!
Tiden springer iväg 
Jag sitter med samhällsekonomi och försöker att trycka in lite i skallen. Jätteviktigt prov i morgon.
Med vänliga hälsningar
Chess
Samhällsekonomi.
Inte mitt favoritämne precis.
Hoppas det går bra, men är det inte svårt att trycka in en bok i huvudet? Har för mig att skolböcker kan vara rätt tjocka och stela, så hur får du in den? Genom örat?
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
#1 Det är ett av mina favoritämnen :-) Men har varit sjuk/borta så mycket så har missat massor. Försöker tyda andras anteckningar och det är inte de lättaste 
Satsar på att låta ögonen absorbera innehållet, som du säger är böcker lite för stela och hårda för att gå in
Försökte genom örat först men det gick inget vidare
haha
Med vänliga hälsningar
Chess
Det kanske fungerar om man tar papper för papper och rullar ihop dem till en liten rulle.
Wrooom!
God dag allesammans.
Jag har fått händerna fulla med en sjuk karl, förkylning ni vet
… hahaha!
Nu ska jag packa iväg oss mot stan, han har en dator att laga och jag har ärenden att uträtta.
Skola och sedan ett ärende med Tassy har blivit uträtt. Skönt att få det gjort, men nu måste jag återgå till samhällsekonomin…
Med vänliga hälsningar
Chess
Sitter just nu och är totalt knäckt. De kommer inte att köra det program jag ville gå på högskolan, det har blivit inställt. Nu sitter jag med en lägenhet som jag inte har råd med, och som jag inte kommer kunna flytta in i. Min framtid blev just slagen i spillror -igen… Som alltid…
#6 !!!!!! Men, men, me….
Var det för få som ansökt eller?
Med vänliga hälsningar
Chess
#7 Vet inte, men gissar på det…
med lägenheten löser det sig nog, du kan ju alltid hitta någon annan utbildning att gå på. Men vet hur gärna du ville gå på just den här… 
Med vänliga hälsningar
Chess
Jag ska kasta in en snabb ansökan till läkarsekreterare, men frågan är om det är något jag egentligen vill göra.. Eller om det finns någon framtid inom det yrket? jag har ingen koll…
här har du bedömningen AMS gör. Verkar finnas en framtid inom det yrket. Sen vette tusan om det är vad du vill syssla med.. Själv tror jag att det är ett intressant yrke!
Med vänliga hälsningar
Chess
Intressant tror jag absolut, men min högsta dröm är ju just att forska och arbeta på labb…
Jag vet inte om jag orkar plugga upp resten av betygen för högre kompetens.. Musten går ur mig väldigt hårt.. Tappar sugen…
Bakslag är alltid jobbiga. Planer som går i kras är inte lätta att laga.
Wrooom!
#13 Mmh, till slut orkar man bara inte mer, när det händer gång på gång på gång på gång på gång… 
#12 *kram*
Med vänliga hälsningar
Chess