Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettallmänt
Läst 957 ggr
sissie
0

Hälsokost

Brukar ni äta hälsokost? Tex omega3, vitlökskapslar, glukosamin eller något annat? Och i så fall: Har ni märkt någon skillnad?

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Maria
0

Rosenrot brukar jag äta på våren. Det är det enda som hjälper mot min vårtrötthet.

Förr åt jag mer Hälsokost. Arbetade flera år i Hälsokostbutik och blev ganska "färgad" kan man sägaFlört

/Maria

sissie
0

Då kan du ett och annat också. Vet att det finns många saker som är bra.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Tassy]
0

Jag har provat kapslar med gurkmeja, rena rapakaljan! Kvacksalveri på hög nivå. Rapade gurkmeja dygnet runt och fick ont i magen.

Maria
0

Glömde att säga att jag äter Dolomitpulver också och så dricker jag äppelcidervinäger varje dag. Det har jag gjort i massor med årFlört

/Maria

sissie
0

Dolomitpulver? Vad gör den för nytta?

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Maria
0

Främst kalk och magnesium men sedan så är det bra om man vill stabilisera PH-värdet inbillar jag migFlört

/Maria

sissie
0

Jag har hört att om man har molvärk i benen eller att de känns tunga och avdomnade så behöver man magnesium.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Maria
0

Min man har blivit bättre i benen när jag tvingar i honom pulvret, hehe.

Han hade tidigare ganska stora besvär med "restless legs"

/Maria

Farwuq
0

Jag tuggar ibland i mig glukosamin, det hjälper mina leder när jag känner mig vissen. Magnesium hjälper att sova bättre.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

sissie
0

Kanske något att ta till då jag ibland tvinnar runt i sängen utan att kunna somna. Ska inhändla ett paket magnesium nästa gång jag har vägen förbi hälskosten.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg