Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 704 ggr
Farwuq
0

God morgon 8:e juni

God morgon skuggisar.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Chestnut
0

God morgon

Har varit i skolan nu och fått veta att jag får VG i datorkunskap. Är bättre än inget betyg alls men känns lite surt Obestämd

Ska nu sätta igång och ringa VC för magen. Sen blir det vila, vila och återigen vila upp knäet.

Hoppas att ni alla får en toppendag, vädret ser åtminstone lovande ut Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

god dag!

Sitter med två tjocka bindvävskorvar i vaderna, har inte haft detta problem på många år nu.. SkrikandesGråter Det är så inflammerat så bindväven rullar alltså ihop sig i benen på mig.. Obestämd aj! Sist jag hde detta så hamnade jag i rullstol (med en rad andra besvär samtidigt). Har låsningar i hela ryggen känns det som, ryggraden känns som en urvriden disktrasa, aj!

Farwuq
0

Usch, det låter inte något vidare.

Rynkar på näsan

sissie
0

Nämen oj då tjejer! Det där låter inte alls bra. Vila nu båda två ordentligt så att ni kommer iform igen. Mina morgontrötta leder ligger i lä för er.

Håller tummar för er tjejer att eländet släpper taget snarast.

Många kramar till er båda.

Och en kramis till Farwuq också. Vår goe skåning.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Farwuq
0

Tackar, jag kramar tillbaks.

Flört

Chestnut
0

#2 Rynkar på näsan Krya på dig!

#4 Kram tillbaka sissie.

Hm. Hemma från VC nu. Alla blodprover och så är jättebra förutom att jag har blod i urinen. Obestämd Så läkaren är lite inne på att det kan vara njursten. Men jag är tveksam, tycker att det inte stämmer. Fick smärtstillande utskrivet i alla fall till magen och lite sympatier för mitt knä. Flört

Ortopeden ringde dessutom idag, gav inget direkt men nu är det dokumenterat att knäskålen har hoppat igen.

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Det sägs att ett njurstensanfall är den närmaste liknelsen man kan komma till en förlossning och dess smärta. Så har du magont typ menssmärtor fast lite högre upp och mer åt sidorna, så låter det inte helt orimligt i alla fall.

Inget jag dock önskar att någon får, men i det onda som njursten skapar så finns det en smula gott. Man kan göra något åt det. Så jag vet inte om jag ska hålla tummarna för dig att det är det eller inte.

Håller tummarna för dig att de lösar dina magproblem i vilket fall som helst.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg