Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 756 ggr
[Tassy]
0

God dag den 17:e juni

Tittut skuggisar!

Här skiner solen för fulla muggar och jag är badsugen, men det är för kallt i vattnet Tungan ute

sissie
0

Jag börjar också bli badsugen. Nästa vecka ska jag sätta upp stora poolen åt ungarna. Tar mig väl ett dopp själv senare också.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

God natt, säger jag då! Flört

Idag har jag varit hos sjukgymnasten, blir inte riktigt klok. Först heter det att korsbandet troligtvis är skadat med och att vi ska hålla stenkoll på det, nu verkar allt om korsband vara bortblåst… Obestämd Märker själv att själva leden är instabilare än tidigare och vissa rörelser, typ gå i trappor funkar bara inte. Men men. Ska dit på måndag igen, kanske får lite större klarhet i det hela då.

Sen va jag på KSS och hämtade min nya ortos. Har gått från XXL i storlek till M på drygt 1½ år. Det ni. Tungan ute

Är trött, sliten och har ont. Lär inte bli en trevlig morgondag, ska börja med min nya magmedicin (antibiotika) då. Är någon flytande sak som med min vanliga tur kommer att smaka vidrigt. Illlamående ska den tydligen ge med hos många. Går för övrigt segt med min flytande kost. Svårt att få i mig tillräckligt mycket näring så jag får världens dipp på eftermiddagen/kvällen och blir lättirriterad. Då flyger allt som ger snabb energi in, typ en kaka, smörgås etc. Och vips är jag sjukt illamående med helvetssmärtor igen. Rynkar på näsan Får visserligen ont av flytande med men inte fullt så ont. Saknar nästan att få dropp…

Nää, nu ska jag sluta gnälla. Verkar som att ni har haft en trevlig dag.

Tassy, med tanke på hur många som badade i Karstorp när jag gick förbi idag är det nog rätt varmt Flört Gemensam badutflykt kanske vore något framöver? Tungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess