Dagen efter bröllpet
God morgon 20 juni-10
Hoppas ni all vaknat till en solig vacker dag. Här över den kungla huvudstaden är det sol och en underbar blå himmel.
Har ni alla här tittat på bröllpet? Min lilla tös satt som klistrad vid Tv:en i går, för henne var det väldigt magiskt.
I dag blir det nog ganska slapp dag och inga utsvävningar alls. Vad har ni på agendan i dag då?
Hur som helst hoppas jag vi se här på våran trevliga plats på iFokus :Skuggfolket under dag/kvällen
Mvh
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
God dag alla skuggisar!
Sitter och tittar på bilder från bröllopet… Blir så rörd, allting var sååå fint.
Funderar på att göra samma fyllningar i min födelsedagstårta som det var i bröllopstårtan, lät riktigt gott!
Idag har jag gett upp antibiotikan. Får ringa läkaren imorgon. Får inte ens i mig den längre. Smakar vedervärdigt och mår så illa av den. Har mensvärk dessutom.
Idag ska jag baka med syrran så fort hon kommer hem. Sen blir det nog en kvällspromenad.
Med vänliga hälsningar
Chess
Tittade aldrig på bröllopet, men jag såg några bilder på Viktoria och hon var väldigt vacker.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Visst var hon? Hennes klänning, åhhh, en sån vill jag ha! Fast kanske inte fem meter släp men annars så 
Prins Daniels tal var det absolut bästa tyckte jag.
Med vänliga hälsningar
Chess
Såg bara lite snabbt själva vigseln (när de bytte ringar), såg Daniels tal och tårtan. Visst var det fint, men ett överdrivet stohej.