Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 906 ggr
Chestnut
0

God morgon 22:a juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

morrn morrn

Idag ska jag iväg till sjukgymnasten, sen hoppas jag att min läkare behagar att ringa. Lugn dag idag med andra ord. Behövs, jag är rätt mör efter akuten igår. Kanske träffar jag Tassy ikväll, vi får se. Glad

Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

God morgon! Ser ut att bli en varm dag idag. Ska jobba lite i trädgården. Har en mindre stubbe att få upp.

Hälsa Tassy om du träffar henne.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Tassy]
0

Aj AJ ynk gnäll stön stonk! Fy i hela h*lvete vad ont jag har idag! Lederna dödar mig! Var är rullstolen? Dumma mage, har inget mer än alvedon att ta till! Killen ska köra lastbil i natt också, så jag kommer att plåga mig in i hytten en natt till, jag åker hem till norr i morgon ju.

Det är på grund av att jag har åkt med i lastbilen och hjälpt till att lasta som jag är dålig, sen möblerade jag om själv, och nu får jag f*n för det. Gråter åh nu gör det ont! Kläderna sitter för hårt, jag kan knappt sitta, än mindre stå eller ligga… Det är tungt att andas, hinner inte sätta mig på akuten, vill inte, orkar inte…

Är så trött också, rev av ett hyffsat gräl i natt, inget allvarligt men mycket småsaker pös ut så det tog hus i helv*te där ett tag. Orkade inte behärska mig alls, tror aldrig någonsin killen har sett mig så arg förr. Är så trött på att han inte hör av sig när han blir sen när han är ute på, och att han är totalt oförmögen att planera. Jag behöver just PLANERING, STRUKTUR, FASTA RUTINER OCH EN TRYGG VARDAG!

Blä.

Åh hur ska jag komma hem i morgon? 2 jättetunga väskor + en tredje med datorn på ryggen. Ett halvårs packning, gud jag kommer att avlida…

sissie
0

Det låter som om du behöver en veckas semster i sängen. Har du någon som skulle kunna passa upp dig en dag så du får bli lite ompysslad?

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

Chestnut
0

Hemma efter att ha träffat Tassy ett par timmar Glad

Syns verkligen på dig att du har ont idag, plåga inte sönder dig i lastbilen!

Läkaren ringde med så nu blir det nya prover.. Igen. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

Infinner mig i hytten, kom in utan skylift! :P

Trillade dock när jag skulle ur bilen, killen var turligt nog med och fångade.

Har haft en trevlig dag med Chestnut, tack! Det skingrade smärtorna för en stund och bringade en del skratt :)

[Tassy]
0

jaha, dumspån som jag är så ligger jag nu på hyttgolvet och försöker att inte skrika för full hals. Blev strul för älskling med lasset så jag kunde inte låta bli. Så nu är det full fokus på att inte kräkas i hytten av all smärta.. Alvedonet känns som ett skämt Gråter måste ha svullnat i nacken eller något också, är fruktansvärt yr och dissorienterad.. Går allt bra är vi hemma kl 8, men nu går det allt annat än bra…

sissie
0

Hoppas du är hemma nu och kan ta det lugnt. Stackare! Du måste försöka låta bli att hjälpa till med tunga saker, snälla! För din egen skull.Rynkar på näsan

Många kramar från mig.

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg

[Tassy]
0

Sitter på tåget på väg hem, många timmar kvar. Knäar av tyngden av väskorna, kollapsade på centralen men fick hjälp av en snäll tant som bröt på finska. Föräldrarna är underrättade om mitt skick så jag får assistans vid tåget hemma. Har bara ett byte till att överleva först. Hungrig är jag också, tar mig ingen vart med packningen och med mina allergier finns typ inget färdigt ändå.. Ish! Men smärtorna har vänt lite efter sömn.