God dag 26:e juni
Hoppas att ni alla hade en trevlig midsommarafton 
Jag är trött och seg. Igår blev det att vi åkte båt och grillade korv ute på en ö. Tyvärr var det rätt kallt, frös hela tiden
Magen va inte så förtjust i korven så smakade bara lite och höll mig sedan till drickyoughurt. En glass slank ner med.
Idag ska jag till gymmet och träna lite lätt. Måste till affären och handla lite ätbart till mig med.
Med vänliga hälsningar
Chess
Goddagens!
Jag hade en trevlig midsommar om man bortser ifrån att jag blev allergisk emot något som jag inte vet vad det är. En gissning var senap/raps, har misstänkt det ett tag nu, men när jag gjorde provokation idag så hände inte ett skit…
Då återstår typ bara att min äggallergi har eskalerat ytterligare så jag fick en reaktion på köttet som jag åt 2 tuggor av som låg på samma serveringsfat som kyckling och togs med samma tång…
Sen kan det ju givetvis vara ett 3e alternativ att det är något helt annat jag inte tål, men vad? jag åt inte mycket mer.. Något E-nummer? låter konstigt, får inte rätt symptom eller hur man nu ska se det. Nåja, slapp akuten med en hårsmån, fyy vad sjuk jag var där ett tag.
Men som sagt annars hade jag en mycket trevlig midsommarafton!
Har hunnit packa upp mig och är i hyffsad ordning efter hemkomsten nu också, så nu kryper rastlösheten i mig 
Midsommarafton avnjöts vid grillen. Flera av våra äldre barn var förbi och vi grillade och hade kul.
Två av de yngre har dock firat midsommar på annan ort. En i Hälsingland och en var på Kolmården med en kompis till mig.
SMHI hade hotat med en regnskur på midsommarafton men den kom aldrig. Idag har det däremot varit blåsigt och halvmulet till och från. Några regndroppar kom också ned. Men inte så mycket att man kan kalla det för regn.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!