Gnäll
Nu tänker jag gnälla lite.
Jag går ju och väntar på svar på magnetröntgen. Detta för att se om förändringen i hjärnan har blivit större eller inte. Har svårt för att tänka mig att svaret kommer i semestertider förstås.
Idag (första semesterdagen) så fick jag göra om mammografi för de var inte nöjda med bilderna för några veckor sedan. Det var de inte nu heller utan jag fick göra ett ultraljud som visade två små knölar. Då gjordes en biopsi. Fyra nålar och den ena gjorde ganska ont då han förmodligen träffade någon nerv så fingrarna domnade bort.
Svaret kommer efter midsommar och är det något så kan jag räkna med operation redan nästa vecka sa doktorn för köerna är korta nu.
Sedan sa han att det kan ju lika gärna vara ett positivt besked.
Men visst blir man lite orolig även om jag är en ganska tålig person.
Det retar mig mest i att det är mitt i sommaren och på semestern
/Maria
Nej men huva, nog med elände för din del nu! Hoppas verkligen på positivt besked.
Håller tummarna för ett positivt besked 
Med vänliga hälsningar
Chess
Tack.
Just nu är mitt ena lilla bröst som ett enda stort blåmärke. Tur att jag inte gillar BH
/Maria
Håller tummarna för dig att det är ett possitivt besked, här ifrån mig också. Kramis också.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Tack
/Maria
Idag fick jag besked att knölarna var godartade
Puh.
/Maria
härligt!
Tack
/Maria
Vad skönt att det var godartat! 
Hoppas att du får njuta någonlunda av din semester nu.
Med vänliga hälsningar
Chess
Ja, nu kan jag slappna av
/Maria
Det var trevliga besked du fick. Det är ju bra så att inte hela sommaren blev förstörd för dig. Ut i naturen och njut nu.
Nystartad sajt om jänkare!
Wrooom!
Absolut, tack
/Maria