Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 697 ggr
Farwuq
0

God morgon 1:a juli

Morrn morrn alla Skuggisar!

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Chestnut
0

Morrn morrn

Upp tidigt idag och gratta syrran som fyller 19.

Har det så j*kligt med min mage nu så jag får inte ens behålla vatten längre. Rynkar på näsan Blivit långsamt sämre med tiden och de senaste dagarna (särskilt igår) har varit tagna från helvetet rent ut sagt. Blir med andra ord till att ringa VC när de öppnar och tjata… Som vanligt Obestämd Rädd att detta kommer att sluta med en inläggning innan jag torkar ut helt. Gråter

Sen ska jag till sjukgymnasten nu på morgonkvisten.

Med vänliga hälsningar
Chess

Farwuq
0

Hu…

Der låter inte alls kul.

Gråter

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tassy]
0

Dagens.

Idag är jag helt trött och slut efter en mycket rolig och givande gårdag. Skrattade så jag grät nästan hela dagen, så idag har jag faktiskt riktig träningsvärk i magen! Kanske lever jag ett år längre nu av allt skratt? Tungan ute

Jag var nämligen hos mina kusiner och vi halkade in på EDS, och sen satt vi och fjantade i timmar, böjde, vände och vred på oss nästan ut och in till slut haha! Drog hud hit och dit och allt genomsyrades av en sån där udda humor man får till slut som sjuk/smärtdrabbad. Tungan ute En normal människa skulle nog tycka att vi platsar på dårhuset! Skrattande För mig är det guld att kunna skratta åt allt elände ibland. Såklart kom det med en hel del allergisnack också.

#1 Men usha! Snart kommer jag ner och tar din onda mage "i örat", nu får den ta och sluta upp med att plåga dig. Det börjar ju bli riktigt allvarligt Rynkar på näsan

Chestnut
0

#3 Hehe, känner igen den där udda humorn Skrattande

Du får gärna komma hit och ta min mage i örat, behövs!

Läkare är helt underbara… Vet ni vad den universiella lösningen på allt är? Blodprover! Sitter hemma efter att ha varit på VC och vette tusan om läkaren skrev ut något. Obestämd Blod fick jag lämna i mängder i vilket fall… Nåja, ska dit imorgon och lämna urinprov så får väl se vad som händer.

Lyckat sjukgymnastikbesök imorse i vilket fall Glad

Med vänliga hälsningar
Chess

sissie
0

Det är gott för både kropp och själv att kunna skämta om sin sjukdom. Speciellt tillsammans med andra som också har liknande symtom.

Hoppsan Chestnut! Att "tömma" dig på blod lär väl inte göra din mage bättre? Hoppas verkligen att du får någon hjälp.

Nystartad sajt om jänkare! CoolWrooom!

Amerikanska Bilar

Pontiacsgirls blogg