Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 760 ggr
[Tassy]
0

Goddag 3:e juli

Hej hopp!

Jag har precis slagits med vattenslangen som small av i våran tvättstuga. Stod som en fontän rakt över min torra rena tvätt Skrikandes pappa höll på att tvätta av målarsaker… Suck!

I övrigt är det soligt och blåsigt, så man kanske vågar sig utomhus utan att bli uppäten av flygfän…

Chestnut
0

Hej hej

Fullt ös medvetslös här idag. Bokstavligen. Flänger runt och städar, lagar mat och plockar (fest ikväll). Sitter och försöker att pilla i mig lite proviva nu, håll tummarna för att den får stanna kvar och göra gott. Annars blir det nog mera medvetslös och mindre fullt ös… Rynkar på näsan

Varmt men molnigt här idag.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

#1 Men hörredudu, du ska sitta ner och ta det lungt innan du slutar ofrivilligt på akuten unga dam! *se menande på* var rädd om dig.

Chestnut
0

#2 Sitter ner när jag skär grönsaker och sånt.. Flört Mitt upp i allt dök min far upp så nu har vi haft världens über-gräl Skrikandes Men men.. Nu har jag det lite lugnare i drygt en timme så nu blir det till att försöka vätskeboosta mig.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
0

skära grönsaker lät som en ganska okej kraftansträngning Tungan ute

Här är vi i full färd med att grilla, min order Skrattande de hade karrékotletter på drive, 30kr/kg! benfritt! Smask Tungan ute

I övrigt har jag rastat gerbilerna och jirdarna ute idag igen, mycket populärt, om än lite läskigt Glad