Skuggfolket iFokus

Skuggfolket

Etikettgod-morgon
Läst 756 ggr
Farwuq
0

God morgon 8:e juli

God morgon i sommarljuset.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Chestnut
0

God morgon

Upp tidigt imorse och sjukanmäla mig. Ont i knäet sen gårdagen så det känns absolut som rätt beslut.

Sitter nu och äter youghurt, ska iväg om ett par timmar och få min TENS.

Med vänliga hälsningar
Chess

Cindy
0

Gnyyy, inte kul att vakna före tio! Kattungarnas energi är numera helt enorm, så att få fart på matte när hon sover verkar ha blivit en sport.

Nåväl, har ju värre saker att klaga på! ;-) Och när de rejsat klart är de sååå mysiga.

Vänliga hälsningar
Cindy

[Tassy]
0

God eftermiddag.

Sitter och muttrar en gråmulen dag med avlägsen huvudvärk idag igen. Nog för att det är bra om min nacke rasar nu, men det kan gärna få hålla på sig tills det är dags för MRT:n..

Katta löper också, så det är en evigt jamande klagosång här Skrikandes

Farwuq
0

Förvånad

jag vaknade 2:30, ja det var något förtidigt.

Rynkar på näsan

normalt går jag upp först vid 4:30 vardagar och jag ligger och drar mig fram mot 7 på helger.

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tassy]
0

uffa, stod precis i duschen när en helvetisk smärta skär genom hela vänstra benet, strålar ut ifrån knäet! förlamande ont! Men inget syns. *gnäll*

[Tassy]
0

Åååh jag blir tokig! Lyckades vrida knäet så det small ordentligt i det. Först kändes det mycket bättre, som om det blev helt bra - i max någon minut. Nu gör det ont igen! Skrikandes då kyper det ur morsan att pappa också haft knäproblem och fått kortisonsprutor för det bland annat… Bra gener man har Obestämd